Moro kaikille!
Tuli tässä "pitkän" harkinnan jälkeen hommattua kyseinen kopu itelle. Nyt olis sit muutama kysymys.
Ennen kysymyksiä niin olen laittanut ropellit oikein päin, olen odottanut että kone saa gps yhteyden ja olen kalibroinut koneen ennen lentoon lähtöä. Ja otin myös kalibroinnin jälkeen akun johdot irti ja sit takas. Kokemusta on sen verta paljon että eilen oli ihka ensinmäinen kerta!
1. Mistä voi johtua kun lennättelin noin 5-10m korkeudes ja GPS-Mode oli päällä, mutta kun piti laittaa sen jälkeen manual mode päälle niin laitoin vahingos ton go-home napin, no saman tien tajusin että ei kun piti laittaa manual mode päälle ja sen kun tein niin kopu lähti tippumaan kun kivi! Kaasua annoin varmaan 100% mut ei auttanu. No, onneks ei tullu kun ropelleihin jälkiä mut nekin on nyt vaihdettu uusiin.
2. Minkälaisia näyttöjä ootte hommannu ton Devo F7 näytön tilalle ja mistä ootte tilannu? Eli tarvittavat varusteet että saa sen kuvan näkymään.
3. Jos laitan mission plannerista kopun kiertämään omaa taloa niin millä saan ton kopun menemään koko ajan sivuttain, eli tarkotus olis saada kuvaa omasta talosta.
4. Mistä tuolta mission planner valikosta saa muokattua sitä että millä napilla toi Flight plan aktivoituu?
5. Voiko noita alkuperäsiä akkuja ladata normi li-po laturilla? Itellä on tämä SkyRC E6650 AC/DC charger 50W
Kiitos jo etukäteen!!
Edit: Niin tilasin ton Walkera QR Ladybird V2 FPV Ultra Micro Quadcopterin harjotus kopuksi.