Oma kokemus on hajonneista perälavanpitimien laakereista ettei niitä juuri maassa huomaa millään. Ilman vetoa (pyörimistä) ne tuntuu hyviltä ja allun perälavoissa on aina klappia. Jos vedät perälapojen päistä ulos päin, siinä voi tuntua klappia kyseisessä suunnassa. Se kielii mahdollisesta laakeriongelmasta.
Mulla on kahteen kertaan hajonnut ne laakerit. Kun ne lähtee menemään, ne menee tosi yllättäen, edellisellä lennolla ei juuri mitään ongelmaa, sen jälkeen pieni raapaisu perälavoilla maahan ja perä ei toimi enää vähääkään. Se voi pitää vähän aikaa, käännät tikkua, ei tapahdu mitään, lisää tikkua ja se pyörähtää aivan liikaa. Sitten se antaa jossain liikkeessä aivan totaalisesti periksi yhtä äkkiä jne.
En tiedä onko tuossa versiossa samanlainen hubi yms. systeemit. Jos se on sama kuin prossa, niin se hubi kannattaa vaihtaa myös ruuveineen kaikkineen. Siitä tulee niin väljä ettei se oikein enää toimi. Missään osassa ei ole erityistä suurta vikaa, mutta yhdessä ne kertyy liian isoksi välykseksi.
Tuo ongelma ei vaikuta tärinästä johtuvalta, muuten olisin arvaillut kieroa torque tubea. Se voi olla tärinän aiheuttaja, mutta ei ole mun mielestä syynä perän pito-ongelmiin. Beasti taitaa olla aika allerginen tärinöille, mutta muuten perä pititäisi käsittääkseni olla aika helppo saada toimimaan. Tuo tärinäkin taitaa enemmän aiheuttaa ongelmia nupille kuin perälle.