Noniin, biistin säädöistä se loppupeleissä oli kiinni. Vaikka setuppia on muutamaan kerran useamman henkilön toimesta katsottu niinii.. headinglock gaini oli vielä very low asennossa. Muistaakseni tuota laskettiin kun perä temppuili tuonne alemmaks, mutta sitä ei sitten koskaan oltu nostettu. Laitoin nyt tuon high asentoon ja ei pyöri enää vastapäivään itekseen
Nyt on vaan semmonen hassu juttu että kopteri "keinuu" vähän joka suuntaan. Ei paljoa mutta sen huomaa leijunnassa kun edessä pitää. Isommilla kierroksilla tuo keinuminen / vaappuminen saa lisää vauhtia. Minun mielestä tuo vaappuminen voisi olla jostain epäkeskoisuudesta pääakselissa, mutta kun se on suora. Voisko pääakselin laakerin pikku klappi aiheuttaa moista? Ehkä kai? Tuo liike ei siis ole ihan järkyttävää, mutta kun nyt tiukasti ländäreitä katsoo ja leijuttaa niin huomaa sen
Toisekseen en vieläkään luota tuohon perään sitten yhtään. Nyt se pysyi paikalla ja muutaman akun vähä leijuttelin ja perää heittelin. Myötäpäivään heittäessä perä pysähtyy napakasti, mutta vastapäivään tuntuu wägäävän hetken / jää wägäämään vähän asennosta riippuen.. Koitin vähä gaineja veivailla alemmaks, mutta ei oikein mitään muutosta. Ideoita?
Ja sitten kolmannella akulla vielä testailin vähän.. Myötäpäivään 360 kivasti napakasti pyörähti. Vastapäivään ja "hups" perä päätti pirottaa samantien kolme kertaa ennenkuin pysähtyi. Mietin jo että taasko sieltä hajos jotain, mutta ei.. Pysähty se sitten, mutta pirotti kyllä lujempaa nuo kierrokset kuin tikusta täydet toiseen suuntaan joten... Mitähän tuo mahtoi olla? Jätin sen kuuluisan viimeisen akun lentämättä ja tulin kotia mietiskelemään. Sen verta kova luotto tuli taas muutaman ullatuuuuuus piron jälkeen
Tämä tapahtui kylläkin kun olin gaineja laskenut jonkun verran kun sitä wägäämistä vastapäivään kääntäessä koitin eliminoida. Pitch pumpeissa perä kyllä piti, joten eikai se nyt lähe ilman hallintaa pelkkää perää kääntäessä pyörimään liian alhaisten gainien vuoksi?
Varmaan nyt taas puran koko perän ja nyt oikeasti vaihdan ne kaikki laakerit mitä tilasin. Aiemmin kun en vaihtanut kun karseat värinät katosi pelkän tukilaakerin vaihdolla. Mitä sitä nyt ehjiä laakereita vaihtamaan vaikka uudet oiskin laatikossa?
No jos mä nyt kuitenkin nyt vaihtasin, just in case...
Saa taas huudella hyviä ideoita