Kirjoittaja Aihe: CX-20 Cheerson Quanum Nova  (Luettu 172254 kertaa)

Poissa Picea

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • Intermediate hoverer
Vs: CX-20 Cheerson Quanum Nova
« Vastaus #125 : 22 Elokuu, 2015, 21:01:48 »

Alt Holdissa tekee samaa et tuo korkeuden haku on todella terävää pyrähtelyä.
Sanoisin että ongelma on nyt barometrissä, joko siihen pääsee pyörteilevä ilmavirta tai sitten auringonvalo tai sitten se on vaurioitunut muuten. En muista enää oliko omassani vaahtomuovi barometrin päällä, varmistan ja laitan ne aina rutiinina käyttöönotossa.
Tämmöisessä kopterissa ei anturille luulisi kyllä suoraan ilmavirran osuvan koska kontrolleri on suojatun runkokopan sisällä vielä erillisessä kontrollerin kotelossa.
Sitten barometri on kuulemma myös herkkä auringonvalolle, sen sisään jos pääsee auringonsäde niin aiheuttaa sekoamista. En tiedä mutta yleisenä ohjeena on käyttää mahdollisimman tummaa vaimennusainetta jotta aurinko ei pääse vaikuttamaan.

Barometri on ihan päällimmäisessä piirilevyssä kontrollerikotelossa, ei tarvitse irrottaa kontrolleria laitteesta että sen saa näkyviin. Kotelon kansi on kiinni  neljällä pidikkeellä jotka antavat kyllä periksi kun kampeaa pienellä ruuvarilla usb -liittimen reiästä.

https://www.dropbox.com/s/xpitbd7yh56f4bz/2015-08-22%2020.51.57-1.jpg?dl=0
Nappasin vähän tärskähtäneen kuvan pois puretusta kontrollerista, barometri on suorakaiteen muotoinen teräskuorinen komponentti jossa on reiät nurkissa, kuvassa ruuvari pitää vahtomuovia pois sen päältä. (isompi teräskuorinen komponentti vasemmalla on reset-painike)
HK-TAROT 450 TT PRO DFC 6S ZYX
Align TREX 600 EFL PRO 3GX
WinWRC 480 Tarot DFC, Robird G31
Raptor ATG, APM2.5; Tarot 680 Pro, Fixhawk
2 kpl FRSky Taranis X9D, Futaba T8FGS

Poissa eggsslayer

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: CX-20 Cheerson Quanum Nova
« Vastaus #126 : 22 Elokuu, 2015, 21:37:35 »
Sanoisin että ongelma on nyt barometrissä, joko siihen pääsee pyörteilevä ilmavirta tai sitten auringonvalo tai sitten se on vaurioitunut muuten. En muista enää oliko omassani vaahtomuovi barometrin päällä, varmistan ja laitan ne aina rutiinina käyttöönotossa.
Tämmöisessä kopterissa ei anturille luulisi kyllä suoraan ilmavirran osuvan koska kontrolleri on suojatun runkokopan sisällä vielä erillisessä kontrollerin kotelossa.
Sitten barometri on kuulemma myös herkkä auringonvalolle, sen sisään jos pääsee auringonsäde niin aiheuttaa sekoamista. En tiedä mutta yleisenä ohjeena on käyttää mahdollisimman tummaa vaimennusainetta jotta aurinko ei pääse vaikuttamaan.

Barometri on ihan päällimmäisessä piirilevyssä kontrollerikotelossa, ei tarvitse irrottaa kontrolleria laitteesta että sen saa näkyviin. Kotelon kansi on kiinni  neljällä pidikkeellä jotka antavat kyllä periksi kun kampeaa pienellä ruuvarilla usb -liittimen reiästä.

https://www.dropbox.com/s/xpitbd7yh56f4bz/2015-08-22%2020.51.57-1.jpg?dl=0
Nappasin vähän tärskähtäneen kuvan pois puretusta kontrollerista, barometri on suorakaiteen muotoinen teräskuorinen komponentti jossa on reiät nurkissa, kuvassa ruuvari pitää vahtomuovia pois sen päältä. (isompi teräskuorinen komponentti vasemmalla on reset-painike)


Tulipahan tämäkin selväksi kun ihmettelinkin mikäs rätinpala tänne on jäänyt kun ensikertaa avasin. mutta epävarmana myös jätin tuon sinne samalle paikalle. Avasin vielä kun jäi hämää et menihän vaahtomuovi sitten barometrin päälle ja hyvin hän se sielä oli. Kiitos muuten Picea kun jaksat yrittää auttaa. Jos tuo poikkoilu ei lopu niin varmaan kannattaa banggoodista tilata uus boxi. Hintaa oli vissiin joku 80 dollarii. ::)
Tarot 650 sport, Pixhawk PX4, Fimi x8 se

Poissa Picea

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • Intermediate hoverer
Vs: CX-20 Cheerson Quanum Nova
« Vastaus #127 : 22 Elokuu, 2015, 23:16:53 »
Ei kannata tilata oitis uutta kontrolleria:

a) tuo kuvassa oleva purkki (on ehjä) joutaa minulta hyvinkin edullisesti jos haluaa pitäytyä alkuperäisessä ;). Vaihdoin sen "standardi" APM 2.5.2 kontrolleriin telemetriatoimintojen vuoksi. Osoittautui melko hankalaksi saada niitä tähän (ronkeli firmisversiolle, mikroskooppista juottamista jne.).

b) jos kontrolleria uusii niin voi harkita sen päivittämistä joko täysveriseen APM:än tai Pixhawkkiin; perusteluja  http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=2276542
Työläin homma tuossa oli indikaattoriledien täydellinen uudelleen johdotus, piti miettiä ja rakentaa ihan alusta lähtien. (Voi ne toki vaihtaakin, pääsee helpommalla, mutta halusin rakentaa alkuperäisiä moniväriledejä käyttäen).
HK-TAROT 450 TT PRO DFC 6S ZYX
Align TREX 600 EFL PRO 3GX
WinWRC 480 Tarot DFC, Robird G31
Raptor ATG, APM2.5; Tarot 680 Pro, Fixhawk
2 kpl FRSky Taranis X9D, Futaba T8FGS

Poissa eggsslayer

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: CX-20 Cheerson Quanum Nova
« Vastaus #128 : 23 Elokuu, 2015, 17:57:00 »
Ei kannata tilata oitis uutta kontrolleria:

a) tuo kuvassa oleva purkki (on ehjä) joutaa minulta hyvinkin edullisesti jos haluaa pitäytyä alkuperäisessä ;). Vaihdoin sen "standardi" APM 2.5.2 kontrolleriin telemetriatoimintojen vuoksi. Osoittautui melko hankalaksi saada niitä tähän (ronkeli firmisversiolle, mikroskooppista juottamista jne.).

b) jos kontrolleria uusii niin voi harkita sen päivittämistä joko täysveriseen APM:än tai Pixhawkkiin; perusteluja  http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=2276542
Työläin homma tuossa oli indikaattoriledien täydellinen uudelleen johdotus, piti miettiä ja rakentaa ihan alusta lähtien. (Voi ne toki vaihtaakin, pääsee helpommalla, mutta halusin rakentaa alkuperäisiä moniväriledejä käyttäen).


Mihis hintaan lähtis se orkkis boxi laitas privana? ???
Tarot 650 sport, Pixhawk PX4, Fimi x8 se

Poissa eggsslayer

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: CX-20 Cheerson Quanum Nova
« Vastaus #129 : 26 Elokuu, 2015, 20:17:42 »
Nonii Picean vanha boxi kii ja hienosti pelaa! Nyt on vakaata menoo myös loiterissakin leijuu niinkuin pitää  ;D

Helvetisti kiitoksia! Nyt ulos lentelee ja kuvailemaan 8)
Tarot 650 sport, Pixhawk PX4, Fimi x8 se

Poissa Picea

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • Intermediate hoverer
Vs: CX-20 Cheerson Quanum Nova
« Vastaus #130 : 26 Elokuu, 2015, 22:06:29 »
Hyvä että onnistui korjaus ja sattui oikea osakin    ;D ;D
HK-TAROT 450 TT PRO DFC 6S ZYX
Align TREX 600 EFL PRO 3GX
WinWRC 480 Tarot DFC, Robird G31
Raptor ATG, APM2.5; Tarot 680 Pro, Fixhawk
2 kpl FRSky Taranis X9D, Futaba T8FGS

Poissa vihru

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: CX-20 Cheerson Quanum Nova
« Vastaus #131 : 03 Syyskuu, 2015, 09:44:21 »
Nyt on kyseinen kopteri open source versiona. Aikamoinen mylly. Pieni ongelma on kuitenkin alkuun.. Kopteri kaatuu kun sitä yrittää nostaa. Kysyisinkin miten tehdään yksinkertaisemmin tuo kalibrointi ja pitääkö myös kompassi kalibroida? Että pääsisin tuolla edes ilmaan. Kun tuntuu olevan monenlaisia ohjeita niin varmistaisin täältä ihan suomenkielellä että mikä toimii varmasti? Kiitos.

Poissa SiB77

  • Pro torppari
  • ****
Vs: CX-20 Cheerson Quanum Nova
« Vastaus #132 : 03 Syyskuu, 2015, 10:25:41 »
Lisää kaasua hiljalleen että alkaa kaatumaan ja kompensoi oikeanpuoleisella tikulla. Toinen kikka on käyttää täydet tehot noin puolen sekunnin ajan että pomppaa ilmaan noin 2-3 metrin korkeudelle, ei kerkeä kaatumaan maassa. Itse pompautan ilmaan.
Phantom 4, GEP 210 racing miniquad. Alien 500 quad.

Poissa leijjuu2014

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: CX-20 Cheerson Quanum Nova
« Vastaus #133 : 03 Syyskuu, 2015, 10:30:01 »
Voi myös olla sama kuin itellä. Kalibrointi MP:ssä oli mennyt jotenkin vihkoon. Seurauksena juurikin tuo että vaikka hanat kaakossa ni kippas vaan. Tein wizardin avulla MP:ssä kaikki kohdat, jonka jälkeen kone nousee helpoiten tuolla pompautus keinolla. Yks mikä kannattaa tarkistaa et ohjaimessa on trimmit keskellä...

Poissa vihru

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: CX-20 Cheerson Quanum Nova
« Vastaus #134 : 03 Syyskuu, 2015, 11:48:14 »
mites nuo trimmit on helpoiten katottavissa? miten kopterin saa nollattua jos asetukset menee persiilleen? parametrien palautus vai?

Poissa SiB77

  • Pro torppari
  • ****
Vs: CX-20 Cheerson Quanum Nova
« Vastaus #135 : 03 Syyskuu, 2015, 12:23:32 »
Ohjaimen trimminappuloista kuuluu pitempi ääni kun ne on keskellä.
Phantom 4, GEP 210 racing miniquad. Alien 500 quad.

Poissa vihru

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: CX-20 Cheerson Quanum Nova
« Vastaus #136 : 03 Syyskuu, 2015, 21:36:37 »
kiitos, sain kopterin jo lentään.. mutta jostain syystä nyt on semmoinen ongelma että akun oikeella puolella oleva moottori vaan piippaa ja on lukosssa. Muut moottorit kyllä pyörii.
Kokeilin jo mission plannerilla läpi kalibroinnit yms mutta en saa toimiin, kopteri vaan piippaa ja tosiaan tuo yksi moottori ei pyöri. se kyllä heiluu.. viittais siihen ettö on siis lukossa?

Poissa Picea

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • Intermediate hoverer
Vs: CX-20 Cheerson Quanum Nova
« Vastaus #137 : 03 Syyskuu, 2015, 21:50:00 »
kiitos, sain kopterin jo lentään.. mutta jostain syystä nyt on semmoinen ongelma että akun oikeella puolella oleva moottori vaan piippaa ja on lukosssa. Muut moottorit kyllä pyörii.
Kokeilin jo mission plannerilla läpi kalibroinnit yms mutta en saa toimiin, kopteri vaan piippaa ja tosiaan tuo yksi moottori ei pyöri. se kyllä heiluu.. viittais siihen ettö on siis lukossa?
Koppa auki ja tarkistaen onko noparin ja moottorin välillä kaikki 3 johtoa kunnolla kiinni. Vaikuttaisi kuin 1 vaihe ei toimisi. Vika ilmeisimmin joko noparissa, moottorissa tai niiden välisessä johdotuksessa. Hyvässä lykyssä vain huono juotos jolloin korjaus ei maksa kuin vaivan.

Edit; pyöriikö moottori käsin pyörittäen, kuvauksesta ei oikein saanut selvää? Jos ei pyöri, niin sittenhän on moottorissa mekaaninen vika, joko se on vaurioitunut torpatessa tai sitten siellä sisällä on jotain ylimääräistä tai magneetti irronnut liimauksistaan kehältä.
« Viimeksi muokattu: 03 Syyskuu, 2015, 22:10:36 kirjoittanut Picea »
HK-TAROT 450 TT PRO DFC 6S ZYX
Align TREX 600 EFL PRO 3GX
WinWRC 480 Tarot DFC, Robird G31
Raptor ATG, APM2.5; Tarot 680 Pro, Fixhawk
2 kpl FRSky Taranis X9D, Futaba T8FGS

Poissa vihru

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: CX-20 Cheerson Quanum Nova
« Vastaus #138 : 03 Syyskuu, 2015, 22:41:16 »
Koppa auki ja tarkistaen onko noparin ja moottorin välillä kaikki 3 johtoa kunnolla kiinni. Vaikuttaisi kuin 1 vaihe ei toimisi. Vika ilmeisimmin joko noparissa, moottorissa tai niiden välisessä johdotuksessa. Hyvässä lykyssä vain huono juotos jolloin korjaus ei maksa kuin vaivan.

Edit; pyöriikö moottori käsin pyörittäen, kuvauksesta ei oikein saanut selvää? Jos ei pyöri, niin sittenhän on moottorissa mekaaninen vika, joko se on vaurioitunut torpatessa tai sitten siellä sisällä on jotain ylimääräistä tai magneetti irronnut liimauksistaan kehältä.

hei, moottori pyörii käsin. tässä video mitä se tekee:
https://www.youtube.com/watch?v=kEAFK2f8bNE&feature=youtu.be

Eli toi moottori just piippaa ja tärisee. Muut kyllä pyörii oikein. Voiko joku ESCin kalibrointi tai muu auttaa jos oon jotain asetuksia sössinyt?
« Viimeksi muokattu: 03 Syyskuu, 2015, 23:32:04 kirjoittanut vihru »

Poissa SiB77

  • Pro torppari
  • ****
Vs: CX-20 Cheerson Quanum Nova
« Vastaus #139 : 03 Syyskuu, 2015, 23:32:20 »
Voisit kokeilla esc:n kalibrointia. Hieman hankalampi homma tällä kopterilla kun radiolähetin pitäisi olla yhdistettynä vastaanottimeen ennen kuin kytkee akun. Mutta noin voi kokeilla:

Radio päälle, kaasu ylös.
Akku kiinni kopteriin, odota 10 sekuntia, akku irti.
Radio pois päältä, radio päälle, kaasu ylös.
Akku kiinni, pitäisi kuulua jokunen piippaus ja sitten pitkä piip, radiosta kaasu alas.
Virrat pois ja radio pois.

Sitten testaa auttoiko.

Itse tein saman niin että syötin erillisestä virtalähteestä radiovastaanottimelle +5 ja maan eli se oli koko ajan päällä. Sitten mankasta kaasu ylös, akku paikalleen, akku pois, akku paikalleen, pitkä piip ja mankasta kaasu alas. Akku irti.
Phantom 4, GEP 210 racing miniquad. Alien 500 quad.

Poissa vihru

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: CX-20 Cheerson Quanum Nova
« Vastaus #140 : 04 Syyskuu, 2015, 00:04:54 »
Voisit kokeilla esc:n kalibrointia. Hieman hankalampi homma tällä kopterilla kun radiolähetin pitäisi olla yhdistettynä vastaanottimeen ennen kuin kytkee akun. Mutta noin voi kokeilla:

Radio päälle, kaasu ylös.
Akku kiinni kopteriin, odota 10 sekuntia, akku irti.
Radio pois päältä, radio päälle, kaasu ylös.
Akku kiinni, pitäisi kuulua jokunen piippaus ja sitten pitkä piip, radiosta kaasu alas.
Virrat pois ja radio pois.

Sitten testaa auttoiko.

Itse tein saman niin että syötin erillisestä virtalähteestä radiovastaanottimelle +5 ja maan eli se oli koko ajan päällä. Sitten mankasta kaasu ylös, akku paikalleen, akku pois, akku paikalleen, pitkä piip ja mankasta kaasu alas. Akku irti.

Joo sain ton tehtyä kyllä mutta edelleen tuo yks moottori piippaa ja heiluu mutta ei pyöri. Ei lähde ny ollenkaa hyvin tämä homma käyntiin. Pitää ilmeisesti banggoodiin ottaa yhteyttä että saa lähettää toisen kopterin. Vai mitä teillä tulee mieleen? En vaan ihan ymmärrä miten tuo yhtäkkiä lakkaa pyörimästä kun päivällä kaikki vielä toimi.

Poissa eggsslayer

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: CX-20 Cheerson Quanum Nova
« Vastaus #141 : 04 Syyskuu, 2015, 15:17:00 »



Tuolla ohjeella helppo kalibroida escit ite ainakin onnistunut joka kerta kun tarvis.
Tarot 650 sport, Pixhawk PX4, Fimi x8 se

Poissa eggsslayer

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: CX-20 Cheerson Quanum Nova
« Vastaus #142 : 04 Syyskuu, 2015, 15:20:40 »
Jos tuolla ohjeella ei ala moottori pelaa niin vika on mekaaninen. Uskoisin näin. Jos moottorissa itsessään vikaa niin minulta löytyy uusi pientä korvausta vastaan ::)  Mutta toivotaan että tuo ohje auttaa. Myös kontrolleri kannattaa tsekata että kaikki on niinkuin pitää,kotelo paikallaan ja kansikiinni,johdot paikallaan? Olisi myös hyvä katsoa kotrollerin sisään että piirilevyt ovat hyvinpaikallaan (itse kiinnitin vielä ohuella kaksipuoleisella teipillä sisuskalut laatikonpohjaan). Ja barometrin päällä sellainen pienipala tummaa vaahtomuovia. Picealla hyvät neuvot vähän taakseppäin kun lukaset (siitä barometristä) Itsellä vissiin oli kyllä parometrissä jokin ongelma,poistui vasta kun ostin picean vanhan boxin. Muista ottaa niistä kopterin orkkis barametreistä varmuuskopio. Ennenku vetelet mitään defaultteja.
« Viimeksi muokattu: 04 Syyskuu, 2015, 15:48:04 kirjoittanut eggsslayer »
Tarot 650 sport, Pixhawk PX4, Fimi x8 se

Poissa eggsslayer

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: CX-20 Cheerson Quanum Nova
« Vastaus #143 : 04 Syyskuu, 2015, 16:42:03 »
Ja jos oot ehtinyt jo muuttelemaan barametrejä eikä varmuus kopioo. Varsinki jos defaultit oot vetäny nii voin lähettää sulle orkkikset vaikka skypen tai whatssapin ynms kautta. Itellä Teki tuollaista helvetinmoista piipitystä kun vedin default. sitten kun vasta resetoin kontrollerin,asensin parametrit uusiks kalibroin escit ja vedin kaikki muutkin kalibroinnit nii tuo ärsyttävä piipitys loppui ja kaikki oli ok.
Tarot 650 sport, Pixhawk PX4, Fimi x8 se

Poissa vihru

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: CX-20 Cheerson Quanum Nova
« Vastaus #144 : 04 Syyskuu, 2015, 22:33:01 »
Ja jos oot ehtinyt jo muuttelemaan barametrejä eikä varmuus kopioo. Varsinki jos defaultit oot vetäny nii voin lähettää sulle orkkikset vaikka skypen tai whatssapin ynms kautta. Itellä Teki tuollaista helvetinmoista piipitystä kun vedin default. sitten kun vasta resetoin kontrollerin,asensin parametrit uusiks kalibroin escit ja vedin kaikki muutkin kalibroinnit nii tuo ärsyttävä piipitys loppui ja kaikki oli ok.

No nuo parametrit joo pistin ainaki uusiks.. Että ei oo orginaalit enää. Tuo escin kalibrointi kyllä onnistu mut ei se auttanu toho vielä. Onko moottori rikki kun kuitenki se heiluu vähän samalla kun piippaa? Ihan niiku olis lukkotilassa.

Poissa eggsslayer

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: CX-20 Cheerson Quanum Nova
« Vastaus #145 : 04 Syyskuu, 2015, 22:35:57 »
Siinä kun kalibroit escit nii pyörikö kaikki motit sillon? Moottorin kuuluu vähän heilahdella tilulilujen aikana.
Tarot 650 sport, Pixhawk PX4, Fimi x8 se

Poissa vihru

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: CX-20 Cheerson Quanum Nova
« Vastaus #146 : 05 Syyskuu, 2015, 08:31:12 »
Siinä kun kalibroit escit nii pyörikö kaikki motit sillon? Moottorin kuuluu vähän heilahdella tilulilujen aikana.

ei pyöri sillonkaan.. :/ sain juurikin tuon kyseisen videon avulla kyllä escin kalibroitua todella helposti.

Poissa SiB77

  • Pro torppari
  • ****
Vs: CX-20 Cheerson Quanum Nova
« Vastaus #147 : 05 Syyskuu, 2015, 10:02:09 »
Moottorin liikkuminen johtuu siitä että nopeudensäädin käyttää moottoria kaiuttimena. Ääni ei siis kuulu nopeudensäätimestä vaan sen lähettämästä signaalista moottorin keloissa.
Phantom 4, GEP 210 racing miniquad. Alien 500 quad.

Poissa Picea

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • Intermediate hoverer
Vs: CX-20 Cheerson Quanum Nova
« Vastaus #148 : 05 Syyskuu, 2015, 12:09:56 »
- Moottori pyörii käsin
- Moottori piippaa kalibroinnissa (ESC on toimivinaan)
- Moottori ei kuitenkaan lähde pyörimään
=> oma arvaus on yhä että yksi vaihe on pois pelistä. Piippaukseen riittää että sähkö kulkee läpi moottorista sopivasti kahden eri johdon kautta. Mutta käymään se ei lähde pelkästään kahdella vaiheella.

Näistä on raportoitu huonoja tinauksia, itse ensimmäiseksi tarkaisin näkyykö silmämääräisesti mitään. Jos ei näy niin käyttäisin kolvilla moottorilta ESCille tulevat liitokset sulana.
Jos ei sekään auta, niin moottorin johdot irti ja mitaten moottorin johtojen väliset vastukset.
Jos moottori on ok, niin sitten vika on ESCissä.

Toki, kun kyseessä on takuunalainen laite, ja kun kyse on BG:stä ostetusta tavarasta, niin voisi kysyä ensin mitä Support ehdottaa. Ovat omien kokemusten mukaan ihan asiallisia kunhan ei aloita keskustelua rähinällä.
Jos laite lähtee kokonaisuudessaan Kiinan reissulle, niin täällä on lumi maassa ennen kuin se tulee takaisin.
Jälleen itse pyrkisin neuvottelemaan että lähettäisivät uuden ESCin ja moottorin. Näiden vaihtaminen onnistuu varttitunnissa normirakentajalta. Jos ei itsellä ole vielä osaamista, niin varmasti sellainen henkilö löytyy lähipiiristä tai sitten tämän foorumin kautta kysymällä.
HK-TAROT 450 TT PRO DFC 6S ZYX
Align TREX 600 EFL PRO 3GX
WinWRC 480 Tarot DFC, Robird G31
Raptor ATG, APM2.5; Tarot 680 Pro, Fixhawk
2 kpl FRSky Taranis X9D, Futaba T8FGS

Poissa eggsslayer

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: CX-20 Cheerson Quanum Nova
« Vastaus #149 : 05 Syyskuu, 2015, 20:24:38 »
Tuli tilattua uudet motit Bg:stä vaikka jossain väitetään että olisi feikkei. Mut nyt taas kovasti porukka sanonut että ovat aitoja tiedäsit? Mut kumminki postissa tulossa tuommoiset,SunnySky X2212 KV980 moottorit. Eli onko noi vakio cheersonin escit käypiä noille moottoreille?
« Viimeksi muokattu: 08 Syyskuu, 2015, 23:13:18 kirjoittanut eggsslayer »
Tarot 650 sport, Pixhawk PX4, Fimi x8 se

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
10 Vastauksia
6982 Lukukerrat
Uusin viesti 08 Lokakuu, 2011, 19:22:46
kirjoittanut Sandu
94 Vastauksia
57460 Lukukerrat
Uusin viesti 04 Heinäkuu, 2016, 11:20:59
kirjoittanut jesi
2 Vastauksia
4354 Lukukerrat
Uusin viesti 17 Syyskuu, 2015, 01:08:56
kirjoittanut Mikka
0 Vastauksia
3035 Lukukerrat
Uusin viesti 01 Lokakuu, 2014, 19:11:26
kirjoittanut PetriJM71
0 Vastauksia
1927 Lukukerrat
Uusin viesti 30 Lokakuu, 2016, 14:21:35
kirjoittanut Erkki Vainio