Nyt on täälläkin Goblini torpittu. Tai no ei tota ehkä kunnon torpiksi voi laskea. Muutamasta metristä tipahti hankeen kyljelleen.
Canopystä lähti muutamasta kohtaa iso pala maalia, lavan tyvessä pieni vekki ja yks Sabin servoarmi pyörähti ympäri. Eli aika vähällä selvisi. Tuli myös varmistettua että ainakin tässä tapauksessa nuo Sabin armit luovutti ennemmin kuin mks ds95:n rattaat. Eli näillä näkymin tarvii ainoastaan uusi servoarmi tuohon hommata. Canopy saa minun puolestani olla ruvella, ei haittaa menoa.
Torpin syy oli ilmeisesti sama kuin TimoK:n goblinilla viime viikonloppuna. Yhtäkkiä ilmassa petti perä ja samalla katosi tehot ja kontrolli hetkeksi ja kopteri tuli tonttiin. YGE piipittelee 5 kertaa, eli "Receiver signal failed" tms. Ilmeisesti braini siis buuttasi ilmassa YGE90:n becin kyykkäyksen johdosta. Sähkösetuppi mulla täysin eri kuin Timolla, lukuunottamatta YGE90:iä, joten eipä tuossa oikein muuta voi syyttää.
Jos jollain muulla on noita YGE90:iä gobliniin hommattuna, niin suosittelen jonkun ratkaisun tekemistä heti alkuunsa, ettei tarvi romuja keräillä maastosta tämän enempää. Ehkä joku konkkaratkaisu auttaa tai sitten erillinen bec. Itse nyt vähän kahden vaiheilla että lähetänkö tuon huoltoon (onko toi edes vika, ehkä becci vaan on alimitoitettu?), vai laitanko erillisen castlen 10A becin tuohon.
Hieman kyllä syö miestä kun kerrankin laittaa viimosen päälle sähköt niin homma ei toimi. Yeppiratkaisut on toimineet kuin junan vessa