Niin minäkin mutta alkaa gensin laatu heitelemään. Mikä lipo merkki on nyt kunkku? En vain enää gensejä osta. Minun paska lennoila pitäis lentää 500 cykliä. Harvoin menee alle 40% lipon purut.
Mä kuulun kanssa kastiin joka on turnigyjä ostanu kymmeniä ja myös sen viimesen! ihan paskaa ilman takuuta!
Isot genssit on itsellä toiminu hyvin. 100 lentoa on aikamoinen saavutus tolla mun tekniikalla joka kyllä ulosmittaa akut kunnolla. Välillä on menny enemmän sisään ku tarroissa lukee ja välillä on säilytetty täytenä viikkoja ellei kuukausia. Hyvin on siihen nähden toiminu. Turnigyt on hajonnu täysin siinä 10-50 lennon tietämillä ihan kesyllä vakiotekniikalla ja oikeaoppisellakin käytöllä.
En sano että genssi olis ainut oikea. Onhan noissa pienissä laatu heitelly.
Akuissa on tärkeetä ostaa aina mahdollisimman isoa C lukua. se on aivan tyhjää hommaa laskea kulutusta ja ottaa jotain 30C akkuja. aina ne on huomattavasti lyhytikäsempiä ku vastaavat vaikka 60c akut.
Mä voi kyllä hyvillä mielin ostaa genssiä. tai pulsea ennenku joku toteaa paskaksi. itsellä toiminu noi 12s 3000 pulset hyvin joskaan lentoja ei ole vielä ihan hirveästi. Myös SLS on ainakin joskus aikanaan osottautunu todella hyväksi akuksi.
Onhan näitä merkkejä. Nykyään ollaan sen verta onnellisessa asemassa kiitos HFF, Kopterit.fi jne että niitä saa jopa kekkoslovakiasta.
Osassa omista 5000mah 12s gensseistä (60c) on jo yli 150 lentoa tolla hirviötekniikalla. Alkaa olemaan tiensä päässä mutta rauhassa noilla lentää vielä hyvin.
Aina ladattu 4C
en suosittele isompia latausvirtoja. ei voi tehä akulle hyvää. Akkuvalmistajat kuten genssi suosittelee max 3c latausta. varmasti syystä.