nyt ollaan menty siitä pisteestä yli että voi jo avautua!
kyseessä on align-trex.co.uk joka on tähän asti palvellut moitteetta ja nopeasti vaan ei tällä kertaa!
tilasin ylin kuukausi sitten pari 700 rekkulan peräakselia ku olivat jokapaikasta muualta loppu ja halusin vaihtaa ku joillain on katkennu ilmassa...
liike laittoi kamat liikkeelle mutta eivät koskaan saapuneet suomeen...
jossain kahden viikon kohdalla laitoin myyjälle spostia että nyt on jotain vialla ja vastaus tuli nopeasti ja kuului vapaasti suomennettuna jotakuinkin "otan selvää missä paketti menee"... no viikko meni taas ja mitään ei kuulunut!
laitoin uuden sähköpostin ja vaadin tracking numeroa jota ei jostain syystä mulle aluksi lähetetty niinkuin yleensä lähetetään heti kun tilaus lähtee varastolta...
itella ei tosta numerosta tienny mitään ja royal mailin viimeisin status on:
"Your item, posted on 21/07/11 with reference RJ819078114GB was delivered in SLOUGH PDO on 02/08/11."
lähetin myyjälle taas viestiä ja selitin että suomessa toi ei ole edes käynyt ja royal mail sanoo noin...
vastaus tuli taas vapaasti suomennettuna että "luulen että paketti on tulossa takasin meille. pyydän että joku tarkistaa tämän"
taas meni viikko eikä mitään kuulunu!
sitte meni hermo ja lähetin viestin että tästä on menny kuukausi kun olen maksanut noi osat ja tarvitsen ne mahdollisimman nopeasti joten voiko "se joku" nyt selvittää ne mulle!
menny jo monta päivää eikä ole vastattu yhtään mitään!
suosittelen siis kiertämään ton putiikin kaukaa!
e. ei ole isot rahat kyseessä mutta pattiin ottaa tällanen ja paljon