Täällä onkin ollut jo porukoilla erinäisiä kokemuksia Blink Helicoptersista. Näistä huolimatta päätin tilata hieman osia sieltä.
Tilaus sisään 15.12. Aloin sitten about viikon jälkeen katselemaan statusta ja siellä oli "processing". No, laitoin meiliä asiasta että mikä maksaa, johon vastattiin että paketti lähti ja seurantakoodi tulee perästä. No paketti lähti ja luvattua seurantaakodia ei tullut. Kauankohan olisi maannut toi lähetys siellä, jos en olisi lähettänyt kyselyä. Postiin paketti tuli sitten 31.12.
Tänään sitten sain paketin käsiini ja eiköhän sieltä puutu tavaraa. Seitsemästä artikkelista kaksi puuttui ja lisäksi TRex 500:n lavat olivat eri malliset mitä olin tilannut (halvemmat tottakai). Asian olisi vielä ollut kohtalaisen ok, jos olisivat maininneet asiasta jollain tavalla (parasta olisi tietenkin kysyä etukäteen). Mutta mitään mainintaa puuttuneista ja vaihtuneista lapasista ei ollut ja hinta oli edelleen sama. Tämä piti vaan itse huomata!
Laitoin vihaisen meilin sinne ja kerroin oli tullut ja miten hyvitätte. Vastaus möhläykseen oli joulukiireet ja että laitetaanko rahat vai lähetetäänkö puuttuvat osat.
Eli ei mennyt vahvasti tällä kertaa Blinkillä ja valitettavasti tämä on linjassa muiden kokemusten kanssa. Ei tuonne nyt rahojaan menetä, mutta tuntuu olevan palvelu sitä sun tätä.
Ovatko noi ainoa liike joka myy Outrage Euroopassa?
-
Pyysin Blinkkiä siis vajaa kuukausi sitten palauttamaan rahat puuttuvista kamoista, eikä vastausta tullut. Olin jo melkein unohtanut tämän, mutta kiitos tämän ketjun asia muistui mieleeni. Nykyisen taloudellisen tilanteen huomioon ottaen kopteristin pitää kaikki pencet tilillä tulevaa torppia varten.
No, eilen lähetin heille huonosti formuloidun viestin Tartsanin englannilla (ja näköjään vielä ilman verbia)"
I have not yet anything about this?!? You own me 13,44£!!!". Ajattelin että tällainen viesti ymmärretään paremmin kuin viktoriaaniset korulauseet. Tänään olivat sitten maksaneet Pay Palin tilille ja lähettivät asiasta oikein viestiäkin. Käskivät ottaa oikein yhteyttä jos jotain ongelmia on. Olisivat nyt edes rehellisyyden nimissä laittaneet maininnan, että toivottavasti olisit unohtanut koko asian, sillä firmamme liikevoitto pääasiassa koostuu juurikin näistä palauttamattomista rahoista. Ilmeisesti nyt ovat joulukiireet Blinkissä ohi, sillä mitään pahoitteluita tai selittelyitä ei vastauksessa mukana ollut.
Eli nyt on tämäkin seikkailu saatu päätökseen! Tolla kaupalle "pulju" on oikea kuvaus. Kaikki tehdään lyhytkestoisen (valikoivan) muistin alla, eikä mitään prosesseja ole. Kädestä suuhun siis. Mutta kaikista asioistahan pitää ottaa oppia ja kehittyä!
Blinkistä tilaajan opas:Alla on kopterit.netin lukijalle lyhyen oppimäärän prosessi mitä seuraamalla saa tilattua Jotain Blink Tradingistä (täyttä varmuutta mitä tilaa ei ole). Pitkän oppimäärän versio on valmisteillä (tietää tarkalleen mitä on tilannut). Työ on valitettavan aikaa vievää, sillä se vaatii todennäköisyyksien laskemista, astronomiaa, spiritismiä ynnä muuta poikkitieteellistä toimintaa, johon koulutusta tarjotaan ainoastaan Tylypahkassa. Tämänkin jälkeen jää vielä epäselväksi onko se mitä tilasit ja se mitä halusit ostaa sama asia, mutta ainakin tiedät mitä postissa on tulossa. Tällöin tietenkin niin sanottu joululahja-efekti jää kokematta.
-2) Mene Blinkin sivuille
-1) Klikkaa puhuva naisen pää mutelle
1) Tee tilaus tuotteista mitä haluaisit heidän myyvän sinulle
2) Sopivan ajan kuluttua muistutus heille, että lähettää paketin
3) Vietä jännittävä arkipäivä keskellä viikkoa katsomalla mitä olet saanut
4) Ilmoita heille että mitä osia puuttui ja mitä väärää kamaa sait
5) Ilmoita heille että haluan rahat pois pois jääneistä tavaroista (vaihtoehtoisesti voit ottaa myös uuden joululahjan, mene tällöin takaisin kohtaan 2)
6) muistuta heitä palauttamaan rahat pois jääneistä tavaroista
7) Kirjoita nettiin firman hyvästä palvelusta
-