Pitää tähän pistää fast ladista myös huonoja kokemuksia kun kaikki tuntuvat kehuvan. Tilasin sieltä joskus 15 päivää sitten ekaa kertaa. Tilasin pikatoimituksella t-rex 250 kopterin. Tosiaan olen nyt pariin kertaan kysellyt missä viipyy kun paketti ei ole vieläkään seurannan mukaan edes lähtenyt?!?!? Ensin ne tuhras 2 päivää, että keräsivät sen ja nyt on ollu kerättynä tosiaan jo jonkin aikaa... No pahoittelivat vain kovasti kun kyselin (ekalla kerralla ei mitään vastausta), että kestää eikä lupauksia oikein pidetä. Piti tänään katsoa tilanne, mutta mitään vastausta ei ole tullut - kyselin tunti sitten vielä uudestaan kun ei ole mitään kuulunut. Saa nähdä miten tämä tarina päättyy, mutta en taida tilata tuolta enää mitään vaikka varmaan mun ongelmat onkin yksittäis tapaus, kun muilla on toiminut homma. Lähtee vähän maku puljusta kun hoitavat homman näin huonosti... Pitää jotain hyvitystä pyydellä kyllä jos sieltä paketti tulee - perjantaina perun tilauksen jos ei ole homma hoidossa...
Heh, villi veikkaus on, että niillä on tavara loppu, ja odottavat itse lähetystä minä päivänä tahansa....noinhan se menee, jostainhan ne kopterit niillekin tulee, ja ne lähetykset myös viipyy ja myöhästelee vähän väliä.
Samaten, joku niiden vakioasiakas on voinut tilata saman tuotteen samoihin aikoihin kuin sinä, sulta eka kerta kun tilaat heiltä, tuotetta tasan yksi jäljellä, arvaas kumpi jää ilman...noin se vaan toimii, ikävä kyllä.
Kauppiaan housuissa ei aina ole kiva olla, on ala mikä tahansa.