tero: voi kun asia oliskin noin vaan kun ei ole. noi täysin vääränlaisista sateliittivastareiden johdoista johtuvat ongelmat on vielä erikseen. mulle ei niitä sattunu. monelle muulle kyllä.
Monet noista sun kokemista vioissta on joo aika pahoja, ei siinä mitään.
Mutta, kukin puhukoon vain itsestään niin puhutaan itsestä. EI huoleta. Mun DX9 on ollut useemman kerran kokonaan auki kun on sitä maalaillu, samalla tiiraillu sisään, kaikki on tip top. Gimbaalit on eri kun noi sun kokemat, koska kokemusta on DX8 ja DX9 ja näihin on tottunut niin tietysti pidän näitä hyvinä kun en kummemmin ole muilla lennätellyt.
Mulle on tärkeetä että mankka sopii tassuun, ainut futte joka sopi tasuun on toistaseks 18MZ mutta se o vähä tyyris. Toinen joka oli yllättävän hyvä oli jetin DS16 mutta ei sekään halpa ole. (Ennenkuin joku aikoo sanoa "maksohan sun kopterikin ihan hitosti" niin arvaas miksi ei ole sitä "turhaa rahaa"?
)
Jetin puolesta puhuis se että gimbaaleja sais käännettyä, oon kokenu tarvivani.
Spekun puolesta puhuu itselleni myös tajuton helppokäyttöisyys vaikka olisi mitä sekvensseriohjelmointeja ja servojen miksauksia osittaisine käyrähidastuksineen jne jne, helppoa ja selkeää mitä futaba ei todellakaan ole ennenkuin ollaan siellä 18MZ-tasolla.
Telemetriapuoli tukee myös osaltaan spekua tällä hetkellä, mä kun nyt olen tämmöinen telemetriapelle. Totta, futtellakin on nämä, ja about kaikilla muillakin.
Ja vielä, se että jonkun mankka hajoo ei tarkota että mun hajois. Eikä edellinen lause tarkota etteikö mun hajois, voihan se sen tehdä. Niinkuin kenen tahansa mikä tahansa minkä tahans valmistajan laite. Koska vaan. Se nyt vaan on näin että näm vehkeet joko kestää tai sitten ei.
Nämä on mielenkiintosia keskusteluita, todella harva tekee näistä juttua ilman tunteita, omkahan on aina paras ja koska "mulla on menny rikki = koko merkki paska", näinhän se ihminen nyt vaan toimii. EIkä siinä mitään.
Mun mielestä kukin ajaa vehkeitään just millä tykkää, pääasia on se lennättäminen ja hauska yhdessäolo. Meille tekniikkapelleille on sitten kaikkea muutakin oheisharrastusta niinkuin vaikka lataussalkkujen tai koodinpätkien teko.
Mites Tohtori sun putkivahvistin? Onko muut resonanssimagneetit sitten paskoja?