Mulla on futten kanssa menny moottorin langat pahasti staattorin väliin maxi protoksessa kesken tiukan aileron tictocin. Niin pahasti että paloi nopari (yge160hv-k) ja bec (r2) kerrasta paskaksi. Bec hajos sillai ettei vaan enää seuraavalla kerralla käynnistyny ni sain rotatoitua ehjänä alas. Moottori oli sisältä ihan silppua ja kaikki vaiheet oli varmasti osunu runkoon. 1000e pöllähdys ja komeet savut.
Futaba ei seonnu! On radioita ja on Futaba. Niinkuin sanottu ainakaan mä en luota vbc läheskään niin vankasti ku futteen. Tosin eipä mua ahdista eikä pelotakkaan toi. Aika näyttää kuin luotettavia noi on. Toistaseks on toiminu ku junan vessa. Ja tollanen edellämainittu tilanne nyt voi tehdä ihan mitä vaan ihan mille vaan radiolle. Siinä on monta muuttujaa. Uusi laitehan toi vielä on eikä kauheen kauaa ollu markkinoilla. Se lienee selvää että spektrum on ihan täyttä paskaa luotettavuuden osalta. Ei kai näissä muissa ns laatukamppeissa ole sellasia ongelmia ku siinä. Paitsi tietty raupnerissa ku kattoo rosentteja
Tää on nyt menny ihan pelleilyksi ku rane ei suostu hyväksymään että graupnerissakin voi olla vikaa. Kaikki voi hajota. Myös futaba ja se raupner.
Kuka nyt ikinä laittanukki noita tonne ni kertokaa nyt miehelle mitä niissä torpeissa on tapahtunu. Saa ranekin vaihtaa merkkiä ku menee usko
Tossa video moottorista: