Mie oon vissiin vähän huono tähän ketjuun kommentoimaan, kun muutenkaan osaa lennättää saati sitten 3D'tä, mutta kyllä se nyt vaan on niin että sähkökopterin savu on ehdottomasti mun suosikki
Kyllä se nitro savuttaa kun kovin rikkailla seoksilla säädettäessä hakee, mutta silti siitä liposta vaan irtoo ne parhaat savut.
Lipon kanssa savutus vaan on omaa luokkaansa. Joskus jopa ennen spooluppia saattaa patteri vetää palkokashin hengityselimeen ja alkaa sauhuumaan rajummin kuin 120 Yssi konsanaan
Eikä mikään ylitä sitä räjähtävää savutuotantoa, joka syntyy hetkessä esimerkiksi ajettaessa kopteri maapallon pintaan. Nautinnollisimpia on ne hetket, kun lipon pintakalvo pettää, ja sisukset pääsevät nauttimaan raikkaasta ulkoilmasta...
Ja se haikee tunne savuavan lipon sammutusyrityksiin, ei se vaan onnistu kun siinä vaan on sitä ruutia joka savuaa vaikka saaviin heittää.
Tosin pitää nitrolle antaa boonukset, edellisviikolla juuri kaupassa käveli joku nitrolta tuoksuva naaras.
Oisin voinut muuten kehua 'neitokaisen' parfyymiä, mutta jotenkin vaan itseni tuntien uskaltanut, koska tiesin että olisin alkanut vouhottamaan jotain tyyliin 'sie tuoksut ihan nitrokopterilta, siis ihan palaneelta klotzilta'...
Ai hitto, on siinä nitrossa vaan jotain..
Ja oon mä vertaillut itse useaan otteeseen mitä eroa on nitro- ja patterikopterin savulla.
Patterikopteri oikeesti haisee pahemmalle, vaikkakin plussaksi pitää ehdottomasti mainita jykevämpi savun tuotto
Eikä mun kohdalla sitä nitroakaan toisinaan oo kannattanut pyrkiä estämään savuamasta, joskus tollanen mosa yrittä ottaa savuttamisesta kaiken riemun orti huutaessaa pellossa ilman suurempaa pyörintävastusta, hyvät savut siitäkin irtoo kun ei ylimääräiset osat jarruta kunnon nautiskelua ylikierroksista.
tehoista en sano mitään, mie kun osaa säätää kumpaakaan kunnolla.