Aika selkeältähän tuo vaikutti. Vivusta niks ja kopteri oli oikeinpäin. Ei tuossa kummosia tarvi tehä että orientaatiosta pääsee kiinni. Ja ei se tunnu ennalta arvaamattomalta jos sen käyttöä harjoittelet ja opettelet miltä se tuntuu ja miten siitä toivutaan. Ei tätä ole tarkoitettu niille jotka sitä ei halua käyttää
Eikä ne anturit siitä HC 3D pyörittelystä sekaisin mene. Pysyyhän ne mukana muissakin koptereissa. Ainut mitä niiden antureiden tarvii tehdä on pitää sisäinen keinohorisontti tasallaan kopterin pyörityksessä. Se jos ei onnistu niin silloin kopteri ei kykene kääntämään itseään takaisin oikein päin. Ja jos se ei onnistuisi niin täällä ei olisi yhtään itsekseen itseään suoraan oikaisevaa multikopteria. Niissä jos keinohorisontti lähtee kallistumaan johonkin suuntaan niin eihän ne pysähtyis ikinä.
Ainut mitä tämä pelastustoiminto ei estä on se että pilotti tekee jotain ihan muuta tyhmää kuin tikkuvirheen ilmassa, eli lentää väärässä paikassa tai huonoissa oloissa tai muuten vaan vaarantaa itseään tai muita. Se nyt on asia mitä ei tekniikalla voi korjata, ainakaan vielä. Ja sitten te vasta itkette kun tekniikka estää senkin