Kirjoittaja Aihe: V-Bar mahdollisesti tuleva Pelastustoiminto  (Luettu 72153 kertaa)

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: V-Bar mahdollisesti tuleva Pelastustoiminto
« Vastaus #100 : 03 Huhtikuu, 2015, 03:11:33 »
Jokainen tekee niin ku haluaa, mutta onneksi ei ole pakko olla vieressä ihmettelemässä toimiiko vai ei. Oon vastaan sitä, että kun tulee "oho" ja omat refleksit ei riitä, vaan pitää turvautua rescueen. Mun mielestä erittäin väärin. Moni käyttää tätä varmasti treenaamiseen, kun lähtee lapasesta, niin nappi pohjaan. Voi voi sanon minä.

Ketä kohtaan väärin? Jälleenmyyjiä kyllä. Ei tuu enää torppeja tarpeeks niin puljut menee konkkaan. Tai sitten jos toiminto ei toimi niin saavat jonku tonnin extraa euroja. Onhan iteläkin tullu noita oho mutta ei uskalla vetää aivan hulluu rallii. Jos tää toimii niinkuin pitää niin vanha ukkokin uskaltaa vetää joskus piroflippii. Näillä näkymin ei koskaan kun rahaa voi tuhlata muuhun kun torppiin. 800 tonttiin niin ei nouse ilmaan moneen kuukauteen ja kesä meni ja 8 kk pitkä talvi edessä.

Jos tossa holdi tilanteessa vetää sen rescen niin eihän se väärin o. Ehkä se pelastaa tai sitten ei.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: V-Bar mahdollisesti tuleva Pelastustoiminto
« Vastaus #101 : 03 Huhtikuu, 2015, 07:51:26 »
Ihan samaa vastustusta kun tuli lätkättömät kopterit. Nythän ne on kohta kaikilla. Sama homma tän kanssa. Kohta tämä on kaikilla, eikä ymmärretä kuinka on tultu toimeen ilman.
Naurettavaa vastustaa kaikkea uutta. Ja varsinkin tuomita toimimattomaksi ilman että kampe on ees kunnolla julkaistu :D
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: V-Bar mahdollisesti tuleva Pelastustoiminto
« Vastaus #102 : 03 Huhtikuu, 2015, 08:40:59 »
No muakin ärsyttää tämä. Joo on keskusteltu jo ja itse en oikein hahmota tarvetta tolle ja pidän jopa tietyssä tilanteessa riskinä.

Se että tollanen toiminto on tehty on mulle ihan sama. Ei sitä tartte käyttää eikä siitä kyllä omalle kohalle mitään hyötyäkään ole jos pinnoissa vetelee muutenkin.

Se mikä ärsyttää on että veepaarin kehittäjien resurssit menee tohon turhanpäiväseen sirkustemppuun eikä esimerkiksi control loopin ja softan parantamiseen. Kyllä tosta säätösoftasta sais vielä paljon paremman. Vaan nyt näprätään autopilotteja ja sirkustemppuja. Ei näin!
Itse v-bar neo näytti muuten kyllä hyvältä.
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: V-Bar mahdollisesti tuleva Pelastustoiminto
« Vastaus #103 : 03 Huhtikuu, 2015, 10:03:14 »
Ei nuota nykyisiä veepaareja kohta enää edes myydä. Ja vanhat ei silloin kelpaa juuri kenellekkään.
Bank toimintojakaan ei ole pakko käyttää. Sama homma tämän pelastustoiminnon kanssa.

Provosoin hieman.. :)
Yleensä suurimmat vastustajafanaatikot eniten haluaa vastustamaansa, mutta.. eivät halua sitä itselleen myöntää. Mutta.. sitten joskus se on annattava periksi. Oli asia mikä hyvänsä :)
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa patse

  • Pro torppari
  • ****
Vs: V-Bar mahdollisesti tuleva Pelastustoiminto
« Vastaus #104 : 03 Huhtikuu, 2015, 11:33:57 »
Tässä nyt osa porukkaa tuntuu pelkäävän, että tätä toimintoo käytetään väärin. Mutta niinhän se on kaikissa tekniikan laitteissa, että ne on vaarallisia väärin käytettynä. Ajatelkaas nyt vaikka auton luistonestoo. Auto kun lähtee hanskasta niin se luistonesto koittaa pelastaa tilanteen ettei tuu romua. Joissain tilanteissa se onnistuu joissain ei. Ajat "väärin käytten" 200km mutkaan luottaen luistonestoon, niin eipä enään pelastakkaan. Tää toiminto kopterissa saattaa pelastaa jos lennellään jotakin muuta kun 3D:tä matalalla, niinkun aloittelevat yleensä tekee. Tuskin tästä mitään hyötyä proo äijille on mutta joillekin ehkä. Tosin jos ajattelee F1 kuskeja joiden pitäis olla maailman parhaita auton ajajia, niin kyllä nekin pääsee paljon kovempaa jos sitä tekniikkaa saa siihen autoon asentaa. Jopa suuri F1 mestari :o Jacques Villeneuve voitti mestaruuden kun autoo ei saanut ajettua radalta. Elektroninen luistonesto ja tekniikka hoiti homman, vaikka oli kaasu pohjassa koko ajan. ;D ;D
Mutta joo oikeen käytettynä saattaa olla rahaa säästävä laite.
Jos ei simuttaa jaksa/viitti, niin koittaa tällä tietenkin ketään vaarantamatta.

Sit loppu kevennys: Rane onko tää toiminto vaarallisempi kentällä, kun DFC nuppi? ;D ;D ;D
Näitä vehkeitä pitäs opetella lennättään
T-Rex 800e/VBar silverline,Goblin 630 Competition/Vbar Neo,
Protos 500/Mini VBar,Goblin 380 KSE/Vbar Neo,MiniProtos/Mini Vbar,Multiplex Funcub
Futaba 14SG,
-Phoenix

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: V-Bar mahdollisesti tuleva Pelastustoiminto
« Vastaus #105 : 03 Huhtikuu, 2015, 11:50:14 »
Sit loppu kevennys: Rane onko tää toiminto vaarallisempi kentällä, kun DFC nuppi? ;D ;D ;D

No nyt! ;D jään itsekkin odottamaan mielenkiinnolla ranen vastausta ;D
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Jäsen 2024
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
Vs: V-Bar mahdollisesti tuleva Pelastustoiminto
« Vastaus #106 : 03 Huhtikuu, 2015, 12:13:03 »
Ei se ole sama vetääkö holdista vai rescuevivusta. Rescue EI tapa tehoa pois!

En minä hallunnut tästä tällaista vääntöä, mutta eihän täällä tietenkään saa olla mielipiteitä. Mielestäni tuo on vaarallinen, niin kuin osa FBL gyroistakin, jotka kippailevat itsekseen ja silti jengi niitä käyttää ja kiroilee.

DFC keskustelu on käyty moneen kertaan ja kaikille on varmasti tulku selväksi, että DFC on suunniteltu päin persettä, ei se vaan tollee toimi. Allukin kaikessa hiljaisuudessa downgreidas nuppinsa, kertooko se jostain?

Eli DFC ja rescue, onhan tuo rescue varmasti niin uus ja hieno, että sillä säätää koneen vaikka DFC räjähtäis tomuksi :D

Simulla treenataan eikä neolla, mun mielestä.jokainen kuitenkin tekee niinku tykkää, eikä samalla kentällä ole pakko olla :D
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -GAUI X5 (Night Gear) -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar - Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: V-Bar mahdollisesti tuleva Pelastustoiminto
« Vastaus #107 : 03 Huhtikuu, 2015, 12:48:35 »
DFC keskustelu on käyty moneen kertaan ja kaikille on varmasti tulku selväksi, että DFC on suunniteltu päin persettä, ei se vaan tollee toimi. Allukin kaikessa hiljaisuudessa downgreidas nuppinsa, kertooko se jostain?



Allun DFC toimii, tämä lienee jo toteen näytetty.
Olen itse sen todennut.


Pelastus toiminnosta en tiedä miten toimii. Tuskin myöskään kokeilen. Minulle se on tarpeeton.
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: V-Bar mahdollisesti tuleva Pelastustoiminto
« Vastaus #108 : 03 Huhtikuu, 2015, 12:52:09 »
Mulle taas tarpeelinen ehkä. Sen näkee kun sen testaa. Minä kuiten tulen testaamaan ja jos on peestä niin ei käytä.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: V-Bar mahdollisesti tuleva Pelastustoiminto
« Vastaus #109 : 03 Huhtikuu, 2015, 13:00:34 »
Mulle taas tarpeelinen ehkä. Sen näkee kun sen testaa. Minä kuiten tulen testaamaan ja jos on peestä niin ei käytä.


Voihan se olla oihan hyväkin jos lennättä korkealla ja testailee uusia juttuja.
Miksi et osta sk 720:stä siinä on selflevel toiminto!
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Jäsen 2024
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
Vs: V-Bar mahdollisesti tuleva Pelastustoiminto
« Vastaus #110 : 03 Huhtikuu, 2015, 13:01:41 »

Lienee myös toteen näytetty ettei toimi kaikissa lentotyyleissä



Allun DFC toimii, tämä lienee jo toteen näytetty.
Olen itse sen todennut.


Pelastus toiminnosta en tiedä miten toimii. Tuskin myöskään kokeilen. Minulle se on tarpeeton.
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -GAUI X5 (Night Gear) -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar - Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

Poissa Korppi

  • Seniori torppari
  • *****
  • 47
Vs: V-Bar mahdollisesti tuleva Pelastustoiminto
« Vastaus #111 : 03 Huhtikuu, 2015, 13:02:06 »
Federalillahan on vbar mankka
Align 450 prominator@V2, (3GX, DFC),
Align 600 pro, (3GX, EFL),
Gaui 500X@hk2.1,  Tarot TL250A@CC3D
Futaba 14SG, iCharger 308DUO
https://www.youtube.com/channel/UC6aUMsdgrpk3d-Q8v7T_CPQ

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Jäsen 2024
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
Vs: V-Bar mahdollisesti tuleva Pelastustoiminto
« Vastaus #112 : 03 Huhtikuu, 2015, 13:03:54 »
Eikös tuo toiminto. Ole ollut jo kauan muilla valmistajilla, kuten brain, demon, skookum?
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -GAUI X5 (Night Gear) -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar - Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: V-Bar mahdollisesti tuleva Pelastustoiminto
« Vastaus #113 : 03 Huhtikuu, 2015, 13:27:53 »
Lienee myös toteen näytetty ettei toimi kaikissa lentotyyleissä


Parempi etten kommentoi. Mulla toimii ja se riittää mulle.

Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: V-Bar mahdollisesti tuleva Pelastustoiminto
« Vastaus #114 : 03 Huhtikuu, 2015, 13:29:03 »
Federalillahan on vbar mankka


Toi valinta takaa merkkiuskollisuuden ;)
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Jäsen 2024
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
Vs: V-Bar mahdollisesti tuleva Pelastustoiminto
« Vastaus #115 : 03 Huhtikuu, 2015, 13:30:03 »
Joo ei lähetä tähän hommaan. Youtubessa on melko minta sataa DFC ongelmaa nähtävillä.
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -GAUI X5 (Night Gear) -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar - Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: V-Bar mahdollisesti tuleva Pelastustoiminto
« Vastaus #116 : 03 Huhtikuu, 2015, 14:13:31 »
Juu vbar mankka on ja on hyä. Olis toinen 700 runko joka on vaan gyroo vailla. Molempiin laittas ton neo gyron 800 ja 700. Ehkä 450L saa kans. Sillä aluks testsis toimintoo miten toimii.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa Räpeltäjä

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry, RC-Nummela Ry
Vs: V-Bar mahdollisesti tuleva Pelastustoiminto
« Vastaus #117 : 03 Huhtikuu, 2015, 20:32:51 »
En tajua miten tämä rescue voisi nyt niin erityisen vaarallinen olla. Tämähän ei käsittääkseni poista holdia mankasta, vaan antaa lisäpelastusmahdollisuud en. Luulen että suurin osa käyttäjistä tajuaa käyttää holdia jos kopteri ajautumassa vaaralliseen paikkaan, ja selfleveliä jos meinaa tulla esim. orientaatiovirheen takia peltoon vähän kauempana.

P.S. Itsellä ei yhtään selflevel laitetta, ja tuskin tuleekaan.
SAB Goblin 630 Competition (V-Bar Silverline)
SAB Goblin 630 (Spartan VX1e)
Futaba T8FGS

Poissa samiwhat

  • TLR-Tiimipelotti
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • Torppari #94, SIL, Valkka, Ämmässuo
Vs: V-Bar mahdollisesti tuleva Pelastustoiminto
« Vastaus #118 : 03 Huhtikuu, 2015, 20:47:07 »
Yks kymysys teille jotka pidätte tätä hyvänä hommana. Ootteko koskaan koittanu näitä jollain muulla purkilla, jossa on joku self level tai vastaava bail outti toiminto?

Tossa brainissä on semmonen ja kerran kokeilin ja en kyllä yhtään pitänyt. Siitäkö ei tiedä yhtään minkä kautta se pyörättää sen kopun ja se sekunnin mittanen täydellinen kontrollin menetys omasta kopustga oli jotain aivan kauhean tuntuista ja ainakin itellä kyllä meinas mennä pasmat sekasin tommosten kanssa. Eli pienenä vinkkinä sitten kun kokeilette, niin riittävästi välimatkaa kopuun ja korkeutta reilusti.  :)

Team TLR on eniten Suomen pääkaupunkiseudun RC-lennokkikentille levinnein Teami.
Mikado Logo Xxxtreme 800 / Mikado Logo 690SX/ MSH Protos 380

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Jäsen 2024
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
Vs: V-Bar mahdollisesti tuleva Pelastustoiminto
« Vastaus #119 : 03 Huhtikuu, 2015, 21:02:22 »
Yksi oksankohta lisää tollaset koodinpätkät. Oon kyllä pettynyt kun Mikado lähti tuohon pelleilyyn. Kehittäisivät käyttöliittymää ja lentotuntumaa. Holdilla jos ei pärjää niin voi voi.
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -GAUI X5 (Night Gear) -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar - Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: V-Bar mahdollisesti tuleva Pelastustoiminto
« Vastaus #120 : 03 Huhtikuu, 2015, 21:05:43 »
Taidan heittää roskiin kaikki veepaarit ja laittaa nuppiin lätkät. Ja tietysti perän gyrotkin joutaa mennä pelleilijöiden koptereihin.
Tosilennättäjät lentää ihan ilman mitään apuja.
Lapsellista osaamattomien pelleilyä tuollaset automaattipurkit. PTHYI
Kehitys on viholliseni.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa viltsu

  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RY #109, SIL, Ämmässuo, HCTF
Vs: V-Bar mahdollisesti tuleva Pelastustoiminto
« Vastaus #121 : 03 Huhtikuu, 2015, 21:09:28 »
Muutaman kerran ihan kokeilu mielessä kokeillu bavarianissa tuota rescue toimintoa ja se tuntuu ihan fiksulta, tosin sehän ei käännä konetta oikein päin vaan kääntää suoraan ja ottaa korkeutta. Kontrolli jää muuten pilotille paitsi pitch, se vie aina konetta ylöspäin niin kauan kun vivusta vetää.  Vielä kun nuo ovat säädettäviä bavarianissa miten nopeasti kääntää ja miten nopeasti kone ottaa korkeutta niin ei tuo välttämättä ole huono ominaisuus jos vaikka harjoittelee ensimmäisiä kertoja ylösalaisin oloa.

Tuo self level on sitten toinen juttu bavarianissa se pyrkii aktiivisesti kääntämään koneen vaakatasoon. Pienillä prosenteilla ihan kiva.
SAB GOBLIN 380 (Bavarian demon 3X), SAB URUKAY COMP (Futaba CGY 750) SAB GOBLIN 500 (Bavarian demon 3sx) HIROBO EAGLE (Bavarian demon 3X). FUTABA 18SZ

   

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Jäsen 2024
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
Vs: V-Bar mahdollisesti tuleva Pelastustoiminto
« Vastaus #122 : 03 Huhtikuu, 2015, 21:23:33 »
Oho, menepä nyt taas herne liian syvälle. Mä esitän vaan oman mielipiteeni jotka onneksi on joidenkin kanssa samoilla linjoilla. Ainahan kaikki uus pitää laittaa ja säätää vaikka ei olis tarvettakaan. Uusinta uutta pitää olla, muuten on paskaa, niinhän.



Taidan heittää roskiin kaikki veepaarit ja laittaa nuppiin lätkät. Ja tietysti perän gyrotkin joutaa mennä pelleilijöiden koptereihin.
Tosilennättäjät lentää ihan ilman mitään apuja.
Lapsellista osaamattomien pelleilyä tuollaset automaattipurkit. PTHYI
Kehitys on viholliseni.
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -GAUI X5 (Night Gear) -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar - Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: V-Bar mahdollisesti tuleva Pelastustoiminto
« Vastaus #123 : 03 Huhtikuu, 2015, 21:34:18 »
Ei mee herne mulla ei.
Mutta pitää se heittää vettä myllyyn.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Jäsen 2024
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
Vs: V-Bar mahdollisesti tuleva Pelastustoiminto
« Vastaus #124 : 03 Huhtikuu, 2015, 21:35:08 »
Eikä mielipiteitä saa olla
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -GAUI X5 (Night Gear) -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar - Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
22 Vastauksia
13363 Lukukerrat
Uusin viesti 25 Elokuu, 2013, 23:15:10
kirjoittanut 3J
0 Vastauksia
3420 Lukukerrat
Uusin viesti 28 Toukokuu, 2016, 14:02:06
kirjoittanut VERTICAL