Kirjoittaja Aihe: Align 700-800 tri tailblade  (Luettu 38930 kertaa)

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Align 700-800 tri tailblade
« Vastaus #25 : 31 Tammikuu, 2015, 17:04:42 »
Ohan se ny vakiokierroksilla paljon turvallisempi ja tarkempi ottaa alas.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa samiwhat

  • TLR-Tiimipelotti
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • Torppari #94, SIL, Valkka, Ämmässuo
Vs: Align 700-800 tri tailblade
« Vastaus #26 : 31 Tammikuu, 2015, 17:42:49 »
Mun puolesta voi ottaa vaikka nupilleen sen alas jos siltä tuntuu, mutta kyllä mä kans suosittelisin opettelemaan tuomaan holdilla koput alas. Ehdottomasti turvallisempi tapa kun ei ole vetopäällä kopussa

Kerran näin vierestä kun 500 kokoluokan kopu tuotiin asfaltille mosa huutaen ja ohjaaja teki pienen korjausliikkeen sivulle kallistaen ja samantien se kertaantui ja niin raavittiin lavat asfalttia vasten piloille. Liekkö tuossakin tapauksessa oli yksi tekijä se että fbl purkki ei oikein tykkää ohjausliikkeistä maankamaralla, kun kopu ei kallistukkaan heti mukana ja liikkeistä tämän myötä voi tulla rajuja.

Toinen mikä kannattaa ottaa huomioon noiden isojen kopujen kanssa ainakin, niin on se että aika moni laskee sen kopun aika lähelle itseään ja jos siinä sattuu jotakin, niin äkkiä ne hiilikuidun kappaleet on omissa nilkoissa. 

Team TLR on eniten Suomen pääkaupunkiseudun RC-lennokkikentille levinnein Teami.
Mikado Logo Xxxtreme 800 / Mikado Logo 690SX/ MSH Protos 380

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Align 700-800 tri tailblade
« Vastaus #27 : 31 Tammikuu, 2015, 19:07:38 »
Jos on tuommosia ongelmia kopterissa, nii siinä on jotain vikaa.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Jäsen 2024
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
Vs: Align 700-800 tri tailblade
« Vastaus #28 : 31 Tammikuu, 2015, 19:12:48 »
Kyllä 700 inertia riittää tähtäämään vaikka kuin pieneen plattaan. Aikaa tähtäillä kun about päällä tuikkaa holdin.
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -GAUI X5 (Night Gear) -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar - Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

Poissa TeroS

  • Nörtinpentu - Valiotorppari
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit TreRC
Vs: Align 700-800 tri tailblade
« Vastaus #29 : 31 Tammikuu, 2015, 20:06:10 »
Kukin saa hajottaa omat vehkeensä kuinka tykkää kunhan ei tee sitä vaarantaen muita :)

Mä en o ite oppinu/opetellu holdilla alastuloa, kai se on pinttyny tapa alkuajoilta kun piti ite opetella ja hakata päätä seinään. Ehkä sitä nyt tekis toisin. Tai sit ei, jästipää mikä jästipää ;D

Mut selittäkääs mulle miten ground-effect on pienempi holdilla? PIenemmät kierrokset vai? Mitään muuta syytä ei tohon ole kun se ground-effect tulee lapojen aiheuttamasta ilmavirrasta.

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: Align 700-800 tri tailblade
« Vastaus #30 : 31 Tammikuu, 2015, 20:08:58 »
Pitäishän sitä harjoitella enemmän sitä tarkkuutta. Ehkä joskus. Jos tossa vetäsen holdilla alas niin lumi pölisee. Tehdään 4m rinki niin eiköhän sitten satu siihen.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa TeroS

  • Nörtinpentu - Valiotorppari
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit TreRC
Vs: Align 700-800 tri tailblade
« Vastaus #31 : 31 Tammikuu, 2015, 20:10:53 »
Toisaalta lumessa on se etu että kuuluu vaan "TÖMPS" jonka jälkeen voi vähän ravistella pahimmat pois ja uudestaan ilmaan :)

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Align 700-800 tri tailblade
« Vastaus #32 : 31 Tammikuu, 2015, 20:12:49 »
Tulee perästä humina. Niin sanottu tailhum. Ehkä vähäsen mutta sanokaa te jotka kuulette sen. Oli ne gripclipsit ja perän lavat oli aika tiukat. Nyt ne on poissa mutta ei testattu. Tässä pitkä video. Onko sielä huminaa?



Kuuntelin videon otteina siltä täältä.
Minusta se vihellys tulee moottorista ja mekaniikasta, ei perästä hum äänenä. Olen sitäkin kuunnellut.
Toi lopun vibra jää pois jos pitää kulmat reilusti plussalla lapojen hidastuisen aikana.
Itse otan kaikki koput holdilla alas, mieluummin n.30 m korkeudesta. Ahtaissa paikoissa joutuu ottamaan alempaa.
Tomonen kirkas jää on pahin mahdollinen lennätysalusta kopulle.
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa Kaapeli

  • Jäsen 2024
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #18
Vs: Align 700-800 tri tailblade
« Vastaus #33 : 31 Tammikuu, 2015, 20:23:04 »
Kyllähän se jos vaan on parikin neliötä laskeutumisalustaa niin helpointa ottaa holdilla alas, pehmein lasku tulee ainakin sillä. Mutta jos pitää alle neliön alustalle osua, varsinkin sillai ettei perälavat osu levyn reunaan tai jotain, niin en silloin ala riskeeraamaan sitä että holdin päästämisen jälkeen liukuukin just väärään kohtaan ennen kuin jalakset ottaa maahan. Sitten kun se on maassa niin heti holdi päälle ja negaa heti vähän ja enempi heti kun pahimmat kierrokset on laskenu. Nopeasti ne lavat pysähtyy -12 asteen kulmilla.
SAB Goblin Kraken (VBar NEO)
VBAR Control
Synergy E7 (CGY750)
SAB Goblin 380 (Brain)
Futaba 14SG                                 Trex 450 Pro DFC (3GX)

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Align 700-800 tri tailblade
« Vastaus #34 : 31 Tammikuu, 2015, 21:51:07 »
Täytyy kyl sanoa etten tuota holdihommaa käsitä.
Eihän iso kepakko juuri mitään tiiä maaefektistä. Ja ilman holdia saa just niin tasasen laskun kun haluaa. Niinku hidastetussa hississä.
Ja tulee tasan siihen mihin haluaa ja on aikaa tällätä vaikka kuinka kauan. Maassa kulmat nollille ja sitten hold. Aiai kun tulee sievästi. Eikä venkuloi mitenkään. Jos kovalla jäällä kopteri yrittää tehdä jotain niin, pikkusen käyttää kulmia miinuksella ja takas nollille tai hieman plussalle, niin loppuu heti.

Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Jäsen 2024
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
Vs: Align 700-800 tri tailblade
« Vastaus #35 : 31 Tammikuu, 2015, 22:53:35 »
Joo tää meni tähän. Kylle se kopu on aina arvaamattomampi landari maassa ja idle päällä... se on VARMA SE. Toki jokainen ottaa alas just niin kuin tahtoo. Ihan samalla tavalla perä voi ottaa maahan vaikka kuinka laskis kieroksilla. Itselle on vaan luontaista, että tapetaan kierrokset sinne minne ne kuuluu ja pehmeästi maahan.



Jos vee73 ei holdilandausta ymmärrä niin sitte et. Ja tuohon maafektiin sen verran vielä, otappa kopu vaikka inverttinä 3 cm päähän maankamarasta, niin huomaat mitä maaefekti tekee, siinä toki se parantaa tilsua, mutta miten niin isolla ei ole maaefektiä tä???
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -GAUI X5 (Night Gear) -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar - Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: Align 700-800 tri tailblade
« Vastaus #36 : 31 Tammikuu, 2015, 23:23:58 »
Tässä ground effekt 0:50 kohdalla. Sama koppu poju veti raptor 820 sielä sisähallissa.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Jäsen 2024
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
Vs: Align 700-800 tri tailblade
« Vastaus #37 : 31 Tammikuu, 2015, 23:30:11 »
Näyttikö Vbarin tärinäanalysaattori lennossa mitään erikoista? Mun mielestä toi sun vehe täristää kokonajan vähän.
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -GAUI X5 (Night Gear) -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar - Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: Align 700-800 tri tailblade
« Vastaus #38 : 31 Tammikuu, 2015, 23:37:05 »
Kyllä sielä tärinää on. Testaan huomenna leijuttaa ja katson mitä loggi sanoo. Viikolla katsotaan miten sabin perä lavoilla tärisee. Tää on allu ei mikään laatu vehjee. Torppi ja uus kaupasta. Jossain välissä tätä harrastus homma ostaa kunnon laatu vehje. Olen ollu aina japsi mies. Jos vaihtas saksalaiseen laatuun.
« Viimeksi muokattu: 31 Tammikuu, 2015, 23:44:04 kirjoittanut 338federal »
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Align 700-800 tri tailblade
« Vastaus #39 : 01 Helmikuu, 2015, 07:44:21 »
Hämmennetääs lisää tota laskeutumista.

Tossa videolla olevat tärinät nyt johtuu varmaan siitä että toinen lapa on löysemmällä. Niinku sanottu holdilla lasku ni eipä olis luultavasti vatkannu.

Ei se holdilla lasku mikään pakko tietysti ole mutta kyllä mä väitän että se on järkevin tapa.

Ite en oo varmaan pariin kolmeen vuoteen laskenu kaasu päällä juurikaan koskaan. Jossain leirillä tota näkee välillä ja tuntuuhan se ihan järjenvastaselta. Perä alkaa yleensä vägäämään hulluna jne. Liukkaalla alustalla käy vielä helposti noin.

Kun tuut holdilla ni nuppi ehtii menettää inertiaansa reilusti ja lopuksi kopteri laskeutuu ihan ittekseen pehmeesti. Jos on huono alusta ni voihan sitä perää pitää sitte vähä koholla. Kyllä jo 450 kokosellakin on aika paljon aikaa hieroa sitä paikkaa. Tolla tavalla vaikka jotain tapahtuis laskussa ni ei tuu luultavasti läheskään niin paljon romua ku siitä chickendancesta mikä kaasu auki :D

Haastan porukan harjottelemaan. Ensinnäkin aukee hyvä paikka missä voi laskeutua reilusti mihinvaan.

Ensin koittaa päästä eroon siitä perä itseenpäin laskeutumista. Laskee ja nostaa kopteria reilusti eri orientaatioissa. Kaikki jotka osaa leijuttaa niin osaa myös nousta ja laskeutua niin ;) se on vaan joku psykologinen juttu ja muistan itsekkin tehneeni sitä pitkään ja sitte lopulta ihan vaan koitettuani toisin ihmettelin takautuvasti että miksi ihmeessä.

sitte sen jälkeen maahan vaikka metrin rinkula ja laittaa holdia jossain metrissä tai parissa ohilennosta. Sitte koittaa osua siihen rinkulaan. Ei se ole vaikeeta ja monia varmasti yllättää kuinka kauan se oikeesti inertiaa riittääkään. En juuri keksi mitään syytä joka pakottais laskeutumaan metrin rinkulaa tarkemmin. Paitsi tietty autorotatsuunikilpailu selänpäässä :P
Tietysti laitteista kiinni mutta varsinkin isot kopterit antaa aikaa asettaa monen metrin alueelle kuhan lähtötilanteessa on tarpeeksi rundia.
« Viimeksi muokattu: 01 Helmikuu, 2015, 07:48:22 kirjoittanut Tohtori R »
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Align 700-800 tri tailblade
« Vastaus #40 : 01 Helmikuu, 2015, 08:24:10 »
, mutta miten niin isolla ei ole maaefektiä tä???

Lueppa uudestaan :)
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: Align 700-800 tri tailblade
« Vastaus #41 : 01 Helmikuu, 2015, 09:15:50 »
Yks helisweden.se on kuunellut ja tutkinu että se humina tulee torque tuubista. On neljä laakerii ja ei o ohjeiten mukaan. Eri mitat on joka laakerin väli. Ehkä ei niin hyvissä paikkaa. Tilaan neljät uudet ja testaan hänen laskujen mukaan asettaa ne laakerit.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa Aki T

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Align 700-800 tri tailblade
« Vastaus #42 : 01 Helmikuu, 2015, 09:46:46 »
Yks helisweden.se on kuunellut ja tutkinu että se humina tulee torque tuubista. On neljä laakerii ja ei o ohjeiten mukaan. Eri mitat on joka laakerin väli. Ehkä ei niin hyvissä paikkaa. Tilaan neljät uudet ja testaan hänen laskujen mukaan asettaa ne laakerit.

Onko 800:ssa neljä laakeria torque tubessa alunperinki? 
*Compass 7hv Ultimate
*Compass 6HV Ultimate
*Gaui X3


Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: Align 700-800 tri tailblade
« Vastaus #43 : 01 Helmikuu, 2015, 10:14:43 »
Kaks laakerii on manuskassa. On tulossa uudet laakerit ja vara tuubi. Testaillaan tällä jos saa huminan pois.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Align 700-800 tri tailblade
« Vastaus #44 : 01 Helmikuu, 2015, 11:43:31 »
Yks helisweden.se on kuunellut ja tutkinu että se humina tulee torque tuubista. On neljä laakerii ja ei o ohjeiten mukaan. Eri mitat on joka laakerin väli. Ehkä ei niin hyvissä paikkaa. Tilaan neljät uudet ja testaan hänen laskujen mukaan asettaa ne laakerit.
Kannataisko lukea HF:stä pitkä ketju tosta asiasta.
Mun ymmärryksen ja kokemuksen mukaan ongelma on lavoissa ja lavanpitimissä.
Kokemustakin on ko asiasta kertynyt ja se tukee näitä asioita. Allun uusissa perän osissa nämä ongelmat on ratkaistu. Mulla lienee nyt 700E:n perä ollut ilman huoltoa n 600 lentoa. Ei hälystä ei huminaa.
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: Align 700-800 tri tailblade
« Vastaus #45 : 01 Helmikuu, 2015, 11:58:42 »
Kyllä se voi pitää paikkaa matti. Mutta kun tykkään lennellä rentoo lentoo. Ehkä joskus allu tekee kolmilapasen perän ja nupin. Ehkä joutuu laitaan takas normi perän ja lennellä 1400 plus jengoila.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Jäsen 2024
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
Vs: Align 700-800 tri tailblade
« Vastaus #46 : 01 Helmikuu, 2015, 15:31:09 »
Komppaan oikeen kunnolla. Mä haastan kaikki joilla on 700 tai ismpi koittamaan holdia. Tuotte siihen parin metrin korkeuteen ja holdilla lilluttelette alas, aikaa on. Sitten vaan kaikki orientaatiot. Kyljet ensin perän jälk. sitten naamatusten. Mites olis?

Olen myös nähnyt miten arvaamattomasti fbl gyro voi käyttäytyä kun kopu ns. "sidottu" kiinni. 700:nen venkoili landauksessa ja lopuksi pilotti kaatoi sen, lavat ja jotain pientä. Samajuttu FB 500:lla.

Niin ja itse tekisin ton tt:n laakeroinnin ojeen mukaan.



Mun puolesta voi ottaa vaikka nupilleen sen alas jos siltä tuntuu, mutta kyllä mä kans suosittelisin opettelemaan tuomaan holdilla koput alas. Ehdottomasti turvallisempi tapa kun ei ole vetopäällä kopussa

Kerran näin vierestä kun 500 kokoluokan kopu tuotiin asfaltille mosa huutaen ja ohjaaja teki pienen korjausliikkeen sivulle kallistaen ja samantien se kertaantui ja niin raavittiin lavat asfalttia vasten piloille. Liekkö tuossakin tapauksessa oli yksi tekijä se että fbl purkki ei oikein tykkää ohjausliikkeistä maankamaralla, kun kopu ei kallistukkaan heti mukana ja liikkeistä tämän myötä voi tulla rajuja.

Toinen mikä kannattaa ottaa huomioon noiden isojen kopujen kanssa ainakin, niin on se että aika moni laskee sen kopun aika lähelle itseään ja jos siinä sattuu jotakin, niin äkkiä ne hiilikuidun kappaleet on omissa nilkoissa.
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -GAUI X5 (Night Gear) -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar - Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: Align 700-800 tri tailblade
« Vastaus #47 : 01 Helmikuu, 2015, 16:19:32 »
Pakkohan se on alkaa treenaan tota rotaatioo. Minäpä testaan seuravan kerran kun lentelen tuolla bussi tallilla miten onnistuu. Tolla vbar controll radiolla on hyvä tehdä noita rotaatio treenejä.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Align 700-800 tri tailblade
« Vastaus #48 : 01 Helmikuu, 2015, 16:27:44 »
Mä vielä..  :)
Tykkään laskeutua kierroksilla kun silleen saa tehtyä tosi sievän laskun millilleen. Ja voi olla vaikka sentin päässä maasta niin kauan kun tahtoo ja pyöritellä nokkaa ympäriinsä.
Rotaatiot (onnistuneet) teen vain jos on pakko.

Kopteri ei ole kunnossa jos on pakko holdilla laskea.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Jäsen 2024
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
Vs: Align 700-800 tri tailblade
« Vastaus #49 : 01 Helmikuu, 2015, 16:36:18 »
Vee se jaksaa vääntää. Kopu on kunnossa vaikka holdilla otetaan alas. Harjotuksen puutetta jos ei holdilla saa millilleen mihin tahtoo, sanon minä. Haaste voimassa :D



Mä vielä..  :)
Tykkään laskeutua kierroksilla kun silleen saa tehtyä tosi sievän laskun millilleen. Ja voi olla vaikka sentin päässä maasta niin kauan kun tahtoo ja pyöritellä nokkaa ympäriinsä.
Rotaatiot (onnistuneet) teen vain jos on pakko.

Kopteri ei ole kunnossa jos on pakko holdilla laskea.
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -GAUI X5 (Night Gear) -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar - Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
5 Vastauksia
3701 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Maaliskuu, 2010, 22:55:47
kirjoittanut Vatkain
15 Vastauksia
7002 Lukukerrat
Uusin viesti 25 Heinäkuu, 2011, 19:07:31
kirjoittanut Lauri P
8 Vastauksia
6059 Lukukerrat
Uusin viesti 02 Heinäkuu, 2012, 00:03:30
kirjoittanut jkkmobile
2 Vastauksia
2950 Lukukerrat
Uusin viesti 06 Heinäkuu, 2012, 15:40:11
kirjoittanut jesi
0 Vastauksia
1627 Lukukerrat
Uusin viesti 02 Joulukuu, 2012, 12:34:45
kirjoittanut Matti Häkkinen