Kirjoittaja Aihe: EMAX 300  (Luettu 15075 kertaa)

Poissa Mika Lukumies

  • Pro torppari
  • ****
EMAX 300
« : 07 Helmikuu, 2015, 10:22:16 »
http://www.madpilot.fi/emax-300-quadcopter-frame-kit-pure-carbon-fiber-p-4097.html

Mitäs hyötyä tuolla runkoratkaisulla saadaan jossa on takapää korkeammalla?
--Taranis, tuo kaikkien radioiden Tarzan--

Poissa UberL

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: EMAX 300
« Vastaus #1 : 07 Helmikuu, 2015, 12:14:50 »
Google ja omat aivot ei keksineet oikein mitään muuta kuin sen että tuolla tavalla saadaan taitettua hieman pienempään kasaan laite kuljetukseen.
TBS Discovery - Sunnysky - Frsky - 5.8ghz
Kiina Hämppy - HKpilot mini - Gimb - 5.8ghz
FPV250 - Emax 1806 - FrSky - 5.8ghz
Mini-H - RCX 1804 - FrSky - 5.8ghz
Kiinteet: Bix2 ja Versa Wing

Poissa ovt

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: EMAX 300
« Vastaus #2 : 07 Helmikuu, 2015, 22:40:36 »
Tulisko siitä sama ilo kun noista kulmaan käännetyistä moottoreistä eli kai lisää vauhtia vähemmällä kallistuksella? http://cdn3.volusion.com/qdxkg.zrkjm/v/vspfiles/photos/3DP-ZMR-250-10DEGREE-3.jpg?1422178404

Poissa UberL

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: EMAX 300
« Vastaus #3 : 07 Helmikuu, 2015, 23:07:10 »
Tulisko siitä sama ilo kun noista kulmaan käännetyistä moottoreistä eli kai lisää vauhtia vähemmällä kallistuksella? http://cdn3.volusion.com/qdxkg.zrkjm/v/vspfiles/photos/3DP-ZMR-250-10DEGREE-3.jpg?1422178404

Samaa mietiskelin mutta fyysisestihän ropellit on aikalailla samoilla kohdilla kuin normistikkin, muutos on aika olematon ja kulma pysyy samana. Ehkä siitä jonkun verta hyötyy kovaa etepäin mennessä.
TBS Discovery - Sunnysky - Frsky - 5.8ghz
Kiina Hämppy - HKpilot mini - Gimb - 5.8ghz
FPV250 - Emax 1806 - FrSky - 5.8ghz
Mini-H - RCX 1804 - FrSky - 5.8ghz
Kiinteet: Bix2 ja Versa Wing

Poissa Kaapeli

  • Jäsen 2024
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #18
Vs: EMAX 300
« Vastaus #4 : 10 Helmikuu, 2015, 08:29:28 »
Olisko semmonen että eteenpäin ajettaessa myös taemmat potkurit on paremmin laminaarisessa ilmavirtauksessa ja toimivat siten tehokkaammin? Monestihan multeissa taemmat potkurit vetää pyörteistä ilmaa etummaisten takaa ja se aiheuttaa kaikenlaisia värinöitä ja epävakautta mitä gyro joutuu jatkuvasti korjailemaan. Kuulee hyvin noista FPV videoista miten sopivasti hitaasti ajettaessa ja varsinkin loivassa laskussa moottorien käynti on hyvin epätasaista.
SAB Goblin Kraken (VBar NEO)
VBAR Control
Synergy E7 (CGY750)
SAB Goblin 380 (Brain)
Futaba 14SG                                 Trex 450 Pro DFC (3GX)

Poissa SiB77

  • Pro torppari
  • ****
Vs: EMAX 300
« Vastaus #5 : 10 Helmikuu, 2015, 08:44:06 »
Takamoottorit on alaspäin, eipä siinä muuta erikoista.
Phantom 4, GEP 210 racing miniquad. Alien 500 quad.

Poissa taski63

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: EMAX 300
« Vastaus #6 : 10 Helmikuu, 2015, 10:01:19 »
Pieneen nippuun näyttää menevän tuolla tavalla. Kovasti tyrkylle jää kyllä tuolla etualhaalla Mobius (tms).
FlySkyTH9X (FrSky mod)
HK-450MT, HK-500GT
multikoita + kiinteäsiipisiä

Poissa mop

  • Pro torppari
  • ****
Vs: EMAX 300
« Vastaus #7 : 10 Helmikuu, 2015, 11:08:45 »
Pieneen nippuun näyttää menevän tuolla tavalla. Kovasti tyrkylle jää kyllä tuolla etualhaalla Mobius (tms).

Se o just näin. Taittumista ei jostain syystä mainosteta tai edes mainita, mutta 2. Specifications piirustuksen oikeasta yläkulmasta näkee miten varret voi taittaa ja moottorit jää limittäin. Ei tuo ensimmäinen ole laatuaan.
Nano CP X | Nano QX | mCP X bl | China450 | KK1 Quad | Qav250 Naze32 | MK Quad Naza | 680pro Naza | CC Y6 YS-X4 | Liukuri | Autoja | DX4R, DX9 | Klippei

Poissa mikek

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: EMAX 300
« Vastaus #8 : 10 Helmikuu, 2015, 13:10:04 »
Pieneen taitettu koko menetetään siinä, että pitää olla tollaset helijalakset alla. Aika rumat.
"Etkö ole koskaan lennättänyt mitään? Se ei haittaa. Voit luottaa tuotteeseen täysin. Tekniset innovaatiot ovat hetki hetkeltä tukenasi. Päästä kaikesta irti – kaikki pysähtyy. Kutsu kopteri kotiin ja pidä tauko – kopteri hakeutuu luoksesi ja laskeutuu neljän metrin päähän Sinusta – aina!"

Poissa taski63

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: EMAX 300
« Vastaus #9 : 10 Helmikuu, 2015, 14:21:24 »
Pieneen taitettu koko menetetään siinä, että pitää olla tollaset helijalakset alla. Aika rumat.

Kääntää rungon ympäri, mitäs siinä muuta. Kuka sanoo, että nimenomaan takamoottorit oltava alassuin... Toi kamera-alustakin nousee mukavampaan paikkaan (esim. märältä nurtsilta lennätystä ajatellen).
FlySkyTH9X (FrSky mod)
HK-450MT, HK-500GT
multikoita + kiinteäsiipisiä

Poissa UberL

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: EMAX 300
« Vastaus #10 : 10 Helmikuu, 2015, 14:45:17 »
Mikähän siinä on että Tarot kanssa haluaa noita heli jalaksia käyttää, turhat, painavat ja vielä rumatkin. Toisaalta mikä niitä estää ruuvaamasta vege ja laittamasta jotain sirompaa ja parempaa.
TBS Discovery - Sunnysky - Frsky - 5.8ghz
Kiina Hämppy - HKpilot mini - Gimb - 5.8ghz
FPV250 - Emax 1806 - FrSky - 5.8ghz
Mini-H - RCX 1804 - FrSky - 5.8ghz
Kiinteet: Bix2 ja Versa Wing

Poissa oskuk

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: EMAX 300
« Vastaus #11 : 10 Helmikuu, 2015, 14:54:07 »
Nostaa kameran ylös eteen niin ei tarvita mitään jalaksia.

Poissa Mika Lukumies

  • Pro torppari
  • ****
Vs: EMAX 300
« Vastaus #12 : 10 Helmikuu, 2015, 19:29:14 »
Kääntää rungon ympäri, mitäs siinä muuta. Kuka sanoo, että nimenomaan takamoottorit oltava alassuin... Toi kamera-alustakin nousee mukavampaan paikkaan (esim. märältä nurtsilta lennätystä ajatellen).
Pilkun viilausta, mutta kuvasta päätellen tuon kameran pärinälevyn voi myös siirtää ylä-levylle ilman että kääntää runkoa ympäri.
--Taranis, tuo kaikkien radioiden Tarzan--

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
3 Vastauksia
3141 Lukukerrat
Uusin viesti 03 Elokuu, 2011, 08:54:30
kirjoittanut kopterifriikki
5 Vastauksia
6713 Lukukerrat
Uusin viesti 07 Joulukuu, 2014, 18:39:09
kirjoittanut Aj
8 Vastauksia
17811 Lukukerrat
Uusin viesti 10 Tammikuu, 2016, 14:24:54
kirjoittanut askohi
0 Vastauksia
4905 Lukukerrat
Uusin viesti 30 Elokuu, 2016, 13:46:55
kirjoittanut VERTICAL
2 Vastauksia
11768 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Joulukuu, 2016, 08:55:41
kirjoittanut askohi