Kokeilin laittaa tuon d4r-ii failsaven. Niin yksinkertainen juttu, että luulis onnistuvan multa. Mutta siltikään ei onnistu... Bindasin vastarin ja sen jälkeen laitoin kaasuvivun nollille. Painoin sitä fc nappia ja ohjeissa sanotaan että vihreä valo pitäis välkähtää kahdesti, muttei mitään tapahtunu
ja kokeilin vielä että toimiiko fc moottorit käynnissä ja sammutin virrat. Ei toiminu... Ajattelin että oisko tuo vastari jotenkin rikki ja kokeilin toista samanlaista ja sama homma, ei worki
Monta kertaa oon yrittäny uudelleen bindannu uudelleen ja painanu jopa sitä fc nappia eripituisia aikoja
En tiä sitte teenkö jotain väärin, vaikka aika yksinkertaisesta jutusta on kyse.
Nii ja mitä tuohon itse taranikseen tulee niin oon siihen vain laittanu sen flightmode napin ja muuttanu tuon vastarin tila 8kanavaiseksi
en siis ole käyttäny tietokoneen nokassa koko ohjainta. iha vain ne perustrimmi jutut multikopteri jne jne jota alussa tulee... Oon puhunu taraniksen säätämistestä isoon ääneen, mutta torellisuudessa oon säätäny noita ohjaushommia sielä "Taufuckers" ohjelmasta
Nyt oon vain manuaalisestu taufuckkerssista muuttanu noita input säätöjä ja aina käyny kokeileen miten gemini reagoi olohuoneessa. Vaarallista varmaan ammattilaisten mielestä mutta, oikeestaa vain rollilukuja joutui muuttamaan että sai geminin pysymään kohtuudella paikallaan. Nyt oikeestaan failsaven puuttumisen lisäksi ongelmana on vain, että se "driftaa" vaeltaa. Kokoajan joutuu vähän korjaileen ohjauksella.
Tuossa alla on juttua vissiin just siitä...
http://fpvlab.com/forums/showthread.php?35817-TBS-Gemini-setup-problem/page7