nuppi:
Swash on yleensä se eka mitä tulee ronklattua ku tutkii jotain nuppia. Tässä se tuntuu ainakin uutena olevan tosi jämpti ja hyvän tuntunen. Saa nähdä miten pysyy.
Itse nuppi oli esikasattu ilman lukitteita niin että kaikki ruuvit oli jätetty helisemään löysänä. no parempi sekin ku kasattu kireelle vaihtelevalla lukitteella
ainoa vaan että koko kikkara oli ihan rasvassa. myös esim leparipulttien kierteet. Noi pitää siis putsailla hyvin. Rasvaahan tässä kitissä ei tule mukana eli sitä kannattaa varata leparille ja painelaakereihin. ite oon käyttäny tri-flow synthetic grease. toi nyt on varmaan jotain ihan perustörkyä mitä saa rautakaupasta maitotölkillisen samalla rahalla ku mitä toi onnettoman pieni (7ml) tuubi maksaa rc-kaupassa mutta en oo jaksanu vaivautua. tota menee kuitenki niin vähän.
noi bk nuppiservot on mulla kaikki saman tuntusia ja liikkuu sormivoimin. helifreakissahan on kova keskustelu ku porukalla on yleensä vähintään yksi servo niin jumissa ettei sitä saa käsin käännettyä. nekin tosin toimii lennossa ihan normaalisti eikä kellään tiettävästi ole ollut siinä mitään ropleemaa. sitä nyt on vaan ihmetelty. ei siis kannata pelästyä jos käy niin että joku tuntuu olevan jumissa. jos se sähköt päällä toimii ni eiku ilmaan vaan. tietty torpin jälkeen eritarina.
samaten ulkomaanelävien foorumilla on puhuttu noista armeista. bk omat armit on aika kämäsen näkösiä ja ne onkin kuulemma heikkoja varsinkin kylmällä. SAB armit taas on kuulemma niin vahvoja että bk servoista menee aina rattaat torpeissa. Bert Kammerer itse astui keskusteluun ja tunnusti ongelman. Suositteli käyttämään futaba armeja. Mä ainakin arvostan tollasta rehellisyyttä. BK on kuitenkin miehen oma brändi ja onhan tolla vahva kytkös SABiinkin.
Mulla ei ole SAB armeja ja tässä vielä vähä arvon laittaisko noi bk armit vai hakisko futtea jostain. saa nährä. voi olla että koitan BK:lla.