tässä veepaaria ootellessa nyt ei voi paljoa tehä joten kattelin mitkä noi lavat nyt oikein on.
suunnilleen sitä ne oli mitä odotinkin. tässä tietty pitää muistaa että lentokäytöshän se sitte ratkasee onko noista mihinkään. toivottavasti on koska tässä kokoluokassa ei vielä kauheesti lapoja ole. Zeal merkkisiä testasin joskus viimekesänä 350 kokosena ja nehän oli ihan kelvot. en nyt enää muista ihan tarkkaan mutta jotain niihin olis halunnu lisää mutta olivat hintasikseen oikein käypät. pitää varmaan joskus koittaa noita tässäkin koossa.
jos joku muistaa mihin mä noista kirjottelin sillon ni laita ihmeessä linkki
sabit on pikkasen jättöreunapainoset ja pituus suunnassa painopiste on yllättävän keskellä. painoa on 34g/lapa. eroa ei toi 0.1g tarkkuuden vaaka huomannu ja painopistekkin on millilleen sama. oikein hyvä. vielä ku ne olis hyvät lentää. ite en tykkää sabin lapojen yläpuolen lookista mutta altahan noi on makeet. en käsitä miksei ne oo kirjottanu isolla sab molemmille puolille. olis räyhän näköset
makujuttuja sano...
sabin lavat on aina ollu juuresta ja kärjestä kökön näkösiä ja niin on nääkin. sillä nyt ei vaan taas ole mitään merkitystä kuhan toimii.
perälapoja katoin kuvista että ei noita voi käyttää koska hiilaria. näillä pikkusilla ku ei jaksa paljoa katella miten sorvaa ja hiilarisilla perälavoilla ei tee tässä kokoluokassa ku kustannuksia. yllätys olikin ilonen ku huomasin että noihan on muovia
saa siis raapia rauhassa. perälapojen paino on 3.7g/lapa ja niistäkään en eroa keksiny. mä kuulun niihin jotka ei tasapainota. jos lapapari on liikaa epäbalanssissa ni mä palautan sen kauppaan tai laitan roskiin. mun mielestä teippi lavassa on huono idea monellakin tavalla. saahan sitä silti tehdä jos jaksaa näpertää ja katella teipin suikaleita. nää nyt oli esimerkillisen hyvin tasapainossa. satuma? jaa-a toivottavasti ei.