No joo!
Se oli synkkä ja kylmä Tammikuu 2016. Kylmässä ihminen tekee kaikenlaista että pysyisi lämpösenä.
Toisaalta taas eräs kopteristi yritti kovasti päästä eroo omasta Italian ihmeestään.
Toisaalta tätä Italian ihmettä on kehuttu maasta taivaaseen ja taivaasta maahan täällä foorumilla (missä kaikki totuus asuu).
No minäpä lämpimikseni ja auttaakseni kaveria päätin kokeilla, että millanen se rotos 500 oikein on.
No millanen se on.
Se hän lentää kivasti, siis ainakin sen mukaan, mitä olen ongelmien sävyttämällä taipaleella päässy testaamaan.
Nuppi tossa toimii kivasti vaikka onkin Puijon tornin korkunen.
Perä taas on ihan paska
!
Se vaatii jonkun hirmu servon että liikkuu kunnolla kun on kierrokset päällä. Perän rakenne on semmonen, että se pyrkii keskelle todella kovalla voimalla. Tasapainotus on unohtunnu suunnittelijalta pois. Otin 600N:stä perä servon eikä siinäkään riitä voima kunnolla.
Uusissa seteissä tämä on vissiin korjattu ja upgrade osissa. Katotaan mitä tulee kun tilasin uudet perän pyörivät osat.
Perä akselin laakerit on hajonnu kertaalleen. Perätönäristä on menny kolme päätä poikki. Vissiin on värinää. Purin tänään perän ja kasasin uudelleen niin värinä väheni.
Tein myös uuden perä tönärin 500 Allun osista ja hiilari putkesta. Toi orkkis tönäri on rakennettu niin että se karkeaa kierteen vierestä koska kierre on tehty työstämällä eikä muokaamalla.
Jos noi tilatut orggis osat ei ratkaise perä ongelmia täytyy hommata Lynx perälavanpitimet.
Perä sinällään on pidoltaan hyvä jos ja kun se toimii.
Kopu on kiva lennättää
. Ihan kun nitroo ajais
. Nyt kiekat lienee jossain 2450 paikkeilla. Näilläkin laite liikkuu kivasti.
Noi orggis lavat ei oo ihan parhaat. Allun lavat ovat OK ja Rotortekit pikkusen liian pehmeät.
500L on saatu taas kuntoon ja siinä on kiinni Rotortekit. On muuten aikas hyvät lavat tähän.
Taitaa olla tällä hetkellä 500L mun 3D työjuhta.
450L on taas kasassa Allun lavoilla
. Kopu on paljon parempi näillä kun Zealeilla.
Että tämmöstä tänään
PS1. Ajattelin aluksi että en mä kahta 500 kokoista tarvi. Nyt olen miettinyt, että mitä sitä kopuja pois myymään. Saas nähdä kuin tässäkin käy.
PS2. Mähän oon aina sanonnu että Italian guality = all moust OK!
Ja taas tämä on todistettu.