Osta Matti Avant mostro
Rakenne samantyyppinen vetolinjassa kuin sab, mut ehkä jopa kestävämpi
On omaan silmään paremman näkönen. SAB:lla ärsyttää myös ne
järjettömän kokoset tekstit. Ehkä ne pitää olla ku malleja tulee niin usein, ettei kukaan muuten erota mikä on kyseessä
No vittuilu sikseen...
Mua kans vähän etoo ne ja ne vaan näyttää mun silmään EI sporttiselta. Se on myös ärsyttävää mollata ja dissata muita jos omistaa gobbelon. Maailmalla veivaavat uber 3D sessioita alluilla... nitroilla sekä sähköillä mutta niistä ei haluta edes puhua.
Ranen kommentti on kyl asiaa. Alluilla pärjätään kisoissakin.
Miksi ei? Kestävä ja yksinkertainen rakenne,.... , lisäksi niitä on kopterissa varsin vähän.
Millä laskukaavalla saatte vähän osia? Esim allussa pinjonin jälkeen 3 moottoripukkii(samanlaisia), 2 isoa ratasta, pari peränratasta...silloin ollaan jo pääakselilla ja TT:ssä. Goblin, ylälevy, alalevy, laakeripukat 2, tolpat levyjen väliin 4, 2 hihnapyörää, 2 ratasta, hihnan kireyden mittari..... Näissä ei oo siis kylkilevyjä ja pultteja jne mitenkään huomioitu. Ei oo mielestäni allussa ainakaan enempää osia. Onhan se kiva jos saa osia itseään läheltä, mut kaikki ei asu lähellä.
Mä en kans tykkää yhtään goblineista. Ärsyttää ku ne toimii vähällä huollolla, kestää ja jos torppaa ni joutuu heti korjaamaan ku osat saa läheltä. Ei hetken rauhaa!
eipä oo tarvinnu tota 800 allua paljo huoltaa, ku vaan torpit korjata.