Päivitellääs vähä kevään tilastoja tännekkin.
Ei hirveesti ole kentällä tullu kyllä käytyä, mutta jonnin verran kuitennii. Tältä lennot näyttää tässä kohtaa kevättä.
Kämäpallo 0 lentoa
Toisella Mini Prôtoksella 8 lentoa ja toisella 0.
500 Prôtoksella 12 lentoa.
TDR:llä 15 lentoa.
Logolla 52 lentoa.
Eli yht. 87 lentoa
Ja mikä outoa nii Torppeja 0
(Sami ja Zxiicci on hoitanu nuo mun puolesta)
2000 lennon rajaki meni HeliFesteillä rikki. Nyt kokonais lento määrä on 2005 lentoa. Ainut vaan, että paikallaan junnataan edellee
Tosin tänä kesänä on kyllä tarkotus koittaa vähä kehittyä ja koittaa oppia jotain uusia muuveja
Tämän vuotisen kaluston päivityksen myötä pienillä koptereilla leijjuttelu ruennut maistumaan ihan kaamean kuralle.
Oon ollu nyt enemmän yhden kopterin taktiikalla kentällä ja se tuntuu toimivan omalla kohalla. HeliFesteillä yritin leijjutella muutaman akullisen piiitkästä aikaa mini rööttöstä ja olihan se ihan kauhea laite nyt ku on enemmän leijjutellu Logoa ku mitään muuta kopteria
Viime lauantaina tosin yhden kopterin taktiikka potki päähän olan takaa. Tapahtu kauheita ja tuli teknikaali
Havahduin kesken lennon, että nyt jotain on menossa lapakehän läpi ja kyllähän siinä aika nopeesti tajusin, että streevahan se on. Tuli vaistomainen holdin repäsy flippi ja sitte rotaatio loppuun. Eihän toi holdin nykäsy pakollista olis ollu mutta refleksi näytti olevan. Streeva kerkes mennä lapakehän läpi ja teki lapaankin jäljen, mutta tuskin tulee lapoja tuon yhden reijjän takia vaihdettua
Syy streevan irtoomiselle oli takapään kiinnityksen nylok-mutterin häviäminen. En keksi mitään muuta syytä irtoomiselle, kun että oon jättäny mutskun huulille enkä oo kiristäny sitä. Josko seuraavan kerran koittas muistaa kiristää vaikka loppuun asti