Eka testilennot lennetty 500 Protoksella ja nyt vaikuttaa hyvältä.
Ensinnäkin J@nin käämimä motti on sitte isosti vääntävä. Paikollaan oli vasta 15 piikkinen pinjoni ja huomenna testaan 16 piikkistä. Alunperin oli siis 14 piikinen. J@ni mittas motin alkuperäseksi kv luvuksi 895 ja nyt se on siis 747.
En kertakaikkiaan saanu puutumaan sitä 12° lapakulmilla missään liikkeessä
aikasemmin toimiessaanki on saanu tosi varovasti aileron tic tocia vemputtaa mun taidoilla ettei puudu. No nyt aivan sama kuin agressiivisesti rynkytti nii lavat vaan pieree, mutta motti ei hyydy
Isoilla kierroksilla vähän vajos kiekat, mutta luulen että johtu headroomista. Huomennahan sen sitte näkee isommalla pinjonilla.
Josko tuo OWB:kin kestäis nyt paremmin ku sai sovitettua kahden 4mm akselilla olleen OWB:n tilalle yhden 6 millisen.
Hyötysuhteeltaan ilmeisesti nyt parempi tuo motti. Lentoajassa en huomannu negatiivistä eroa. Motti ja nopari aivan kylmä lennon jälkeen. Aikasemmin motti oli kohtuu kuuma/lämmin.
Jos paljo hyvää nii vähä huonoakin. Tuo BK:n DS-5005HV perä servo on ihan perceestä ainaki tässä kompinaatiossa vägää niin samperisti tietyissä liikkeissä ja silti pettää perä. En suosittele kellekkä!
Mulla oli aikasemmin micro kokonen MKS DS95i tuossa perällä ja sillä ei saanu perää pettään millään ilveellä. Jos tuo muuten rupee rokkaan ja kestään nii pitää vaihtaa perälle oikee servo.
Mini röötös taas on vimotten päälle tikissä ja säädöissä että on ilo leijutella sitä. Menee ku ajatus
Torppejaakaan ei tänään tullu ollenkaan