Olipa aikamoinen päivä. Sain jostain jonkin ihme tarmon puuskan ja kannoin tuon "viissatku" Protoksen keskelle olohuoneen lattiaa. Viime akullisella kaks tai kolme viikkoa sitte se tuli vähä lujasti nupilleen ilman kiekkoja ja koki pieniä vaurioita. Aikani pyörittelin tuosta ruuveja ja siitähän tuli vielä oikeen soiva peli. Aattelin että säädän vielä nollakulmat niillä rikkinäisillä torpatuilla lavoilla, mutta ne oli täysin ehyet. Olin kyllä ihan varma että ne kulu lentokelvottomaan kuntoon
En ymmärrä
Samalla tarmon puuskalla vaihdoin miniinki lavanpitimen joka hajos reilu viikko sitte Oulaisissa Terveydenhoito oppilaitoksen pienellä urheilukentällä rotaatiossa. Oliki jalkapallo maali odotettua lähempänä ja piti vähä jarrutella enimpiä vauhteja ja lavathan siinä kulu loppuun aika äkkiä. Tai itteasiassa luulen että ne oli jo poikki valmiiksi edellisen päivän Kalajoen viimesen torpin jäliltä. En vaan huomannu sitä Oulaisissa.
Kohta sitte DHL:n kuski kiikuttiki "isoon" Prootokseen Halo:n 450 lavat, miniin uudet Zealit ja radioon uuden lipo patterin. Laitoin 450 Halo:t paikolleenn ja 480 Zealit jäi varalle, jos joskus sattuu joku haaveri vaikka. Ei mitään käryä minkä moiset nuo Halot on, mutta aattelin kokeilla napsun lyhempiä lapoja tuossa nii kokeilen sitte tommosia.
380 Protos puksuttaa ja tuntuu joka kenttäpäivänä paremmalta kun saa pikkuhiljaa säädöt mieluisaksi. 78 akullista tullut leijuteltua tuota nyt ja kirii kovaa vauhtia mun fleetin ykkös kepakoksi. Saa nähä meneekö jossain vaiheessa minin ohi.
Melkeen sain Gauiinki tilattua sen moottorin akselin. Ei vaan ihan energia riittäny siihen. En oo edes tutkinu vielä minkälainen akseli siihen pitäs tilata
Ainii. Virtis ei uskonu alkuunkaan että mulla ois kolme ehyttä kopteria. Lupasin laittaa kuvan todistukseksi tästä
Tässäpä ole hyvä