Koljasin eilen 380 rotoksen. Likkoontuneita osia oli kaikenkaikkiaan pää- ja perälavat, tail spindle, yks servon ratas ja saman servon armi, akkuhylly, ylin pääakselin laakeri ja ekaa kertaa pääakseli. Akkuhyllyä ei jostain syystä oo tullu tilattua varastoon ollenkaan, eli tilluuseen meni. Canopy kärsi vähä, mutta menkööt vielä.
E: On muuten jännä että nupista ei vääny lepari kovin herkästi. Neljät lavat oon torpannu ja edelleen suora alkup. Lepari paikoillaan.
Mini rootos rupes olemaan sunnuntaina kans nii paha ääninen, ettei viittiny enää lentää enempää. Y-tuen laakeri oli ihan loppu ja pakkohan seki oli koljaistaa.
Setärootokseenki pitää tehä vähä remonttia. Onneksi huomasin ajoissa sunnuntaina kentällä, että moottorin hihna on huonossa kunnossa. Pitkittäisiä murtumia ja kahesta kohtaan poikkeimessa. Oon pitätäny liian löysällä sitä suositus kireyteen nähen ja se tekee siitä sen.
Huomasin myös, että mulla on tuolle uudelle rev2 mallin pinionille väärä pääratas.
"The new rev2 main pulley features an enhanced design optimized to allow any tension to be run on the Protos Max V2. The tooth profile has also been further optimized for uniform tension and power carrying capability.
Must be used with the rev2 pinion"
Tilasin tuonki nyt sitte ja muita varaosavaraston täydennyksiä. Jospa sitä kevääseen pärjäis edes.
Pikkusen oon jännän äärellä kauanko miniin saa varaosia. Ainaki manuaalit on häipyny jo msh:n sivuila
Sitte kerkesin tuusata tuon rationkin kanssa. Nyt mahtuu riittävän iso akku futten sisään. Leikkasin sen ärsyttävän muhkuran pois sieltä akkukotelosta ja tein uuden täys leveän kotelon. Nyt sinne mahtuu vaikka Optipowerin 3700mAh 2S RX akku. Nyt kylläkin mulla on genssin 2600 mAh RX akku joka myös on ihan riittävän kokonen. Pääasia, että sen akun saa tarvittaessa tuupattua nopeesti täyteen.