On kyllä ollu mahoton hankala löytää aikaa tän fleetin ylläpitoon
Tämä kesä on ollu kyllä melkosen rauhallinen omalta osalta kopterihommeloiden tiimoilta. Ynnäilin tuossa vuoden lento tiimat yhteen ja tulos näyttää tällä hetkellä tältä:
Mini Protos: 121 lentoa 6 torppeloista
Protos 380: 45 lentoa 5 torppia
Protos 500: 39 lentoa 4 torppia
Protos Max: 44 lentoa ja ei torppeja
Gob Sablin 700: 59 lentoa ja 1 kuolettava torppeloinen (R.I.P)
Uutena tulokkaana onkin nyt kaksi SAB Tuotetta Black Tunder 700 ja Fireball.
Näille kertyny tiimaa Tunderille 19 lentoa ei torppeja ja Fireballille 20 lentoa ja 3 torppia.
Eli kaiken kaikkiaan 347 lentoa ja 19.
Viime talvena lensin enemmän ku koskaan aikasemmin oon talvis aikaan lentänyt, mutta kesä heinäkuun taitteessa oli reilu 1kk paussi etten lentänyt ollenkaan. Samin kanssa käytiin Venlossa Global3D:ssä ja edelleen sieltä jääny valtava polte päästä lentämään on päällä. Simu puolellakin oon edistynyt niin paljon, että asensin koneelle jo yhden simun jota tässä joku päivä rupeen tahkoomaan aivan älyttämästi
Alla vielä kuva Sablinaattorin muistolle jossa näyttää muuten Fireballokin olevan samassa kasassa
Ostin itselleni tuon Fireballon, kun kyllä sille selvästi paikka fleetissä oli ja en mä ois enää noiden mun leijuttelujen jälkeen sitä palauttaakkaan viitsiny
Olis ollu ehkä vähän nolo palauttaa Liidelin pussissa
Sitte vielä päivitetty kuva koko fleetistä
Sitten perkasin noita mun vähän käytettyjä lapoja läpi mistä löysin miniin vielä pari paria hyvin soivia lapoja