Ei ole Allu Allergiaa.
Tiiätkö Matti, että mulla loppuis näin pihinä juipelona aika äkkiä tämä harrastus, jos joutuisin miettimään mitä torppi maksaa. Mulla on ihan omakohtanen kokemus siitä, että 450 trex pron torppaaminen maksaa enemmän mitä tuon keskikokosen Protoksen. Se on vain fakta. Ja se että ainakin tuo 450 kokonen trexi on tosi viheliäinen koljata mini protokseen verrattuna. Keskikokonen protos taas on huomattavasti isompi mitä mini ja tuntuu myös ilmassa, mutta on silti halpa koljata ja mukava muutenkin. Paitsi nyt tuo mun. Vaatinee vähän rakkautta
Plus että koljaus täytyy pystyä tekemään nopeasti ja se että tykkään enemmän lentää mini protosta kuin vastaavaa trexiä...
Ei vain ole vastaavaa muilla merkeillä tarjota, siis minulle
. Ehkä sitten kun opin lentämään enkä tumpaa jatkuvasti niin sitte voi miettiä muuta.
Ei kait nämä protoksetkaan kaikille ole halpoja. Tuntuu että osa saa ne soseeksi pikku torpissakin. Onneksi minä en ole lukeutunut niihin
E: Niin ja vastaavasti sitte Tohtori sai ujutettua mulle tuon kopterin jonka torppaminen syö varmasti kaikki näissä pienemmissä säästetyt rahat