Käväsin Samiwhatin kanssa Samin lähi niityllä yhden Protoksen taktiikalla. Olikohan se Suten niitty sitte paikka.
Tarkotus oli leijutella ja säädellä useempiki akku. Kipori oli vaan eri mieltä. Viimeksi Ämmiksellä gaatti ei meinannu sammua sitte millään katkasiasta. Tänään sei sitte enää halunnu käynnistyä ollenkaan. Viikon autossa leijunu bensan käryn lähde löyty. Sami lainas kaameaa meisseliä niin sain kopan auki. Aika nopeesti selkis että bensan puutteesta käymättömyys ei johdu, koska bensa valu ilmanputsarista ja kampikammioki oli ihan täynnä bensaa. Tuo on sattunu aikasemminki. Luulen että kuumassa autossa tankin paine nousee sen verran korkeeksi ettei kiinan pojan neula pidä. Luulen muutenki että tuo kohokammio tulvii. Käynti ollu vähä niin ja näin viime aikana.
Häätyy nostaa tuo keittiön pöydälle koljata jossain välissä.
Just ku kesäloma alkaa viikon päästä
Noh leijuttelin sitte varovasti storageen kolme uutta Optipoweria.
Saipaha ny sitte kolmen akun verran edes natustella pröötöstö ja vähä alku säätöjä tehtyä.
Tuossa leitsyt lento
Tossa toinen akku.
Sanat ei riitä kuvailemaan minkälainen ensi fiilis koneesta jäi, vaikka säädöt ei varmaan ole sillä seinälläkään mitä tulee olemaan. Käsittämättömän kevyt tarkka ja ketterä tuntuma, mutta ei kuitenkaa semmonen leija, tai liukas saippuapala.
Ei epäilystäkään mikä tulee olemaan mun tämän kesän torpatuin kepakko
Tuossa lopuksi vielä tuollaista tekotaiteellista kakkaa