Kukkuu. Ompa ollu hiljasta.
Kyllä täälläkin CP-kopteri harrastuksen parissa touhuillaan, vaikka hiljasta on foorumi ulosanti ollu syksyn pimeinä tunteina.
Pikkujouluissa tuli käytyä ja oli hyvinki lennätys painotteinen omalta osalta. Kotikentälläkin oon yhren kerran käyny lilluttelemassa koptereita pari, tai kolme viikkoa sitte. CP-koptereita tietenkin lilluttelin. Mitäpä muutakaan.
Nii joo arvon raati rankaisi minua toisen kerran putkeen jouluissa kyseenalaisella kunnia kiertopalkinnolla, eli torppari pystillä. Kyllä minä sen tiijän, ettei oikeen nuo lennätys hommelot aina ole onnistunut, tänäkään vuonna ja romuakin on tullu olikohan kerran tahi kaksi
Oishan tuota silti voinu jotakuta toista rankaista eiku siis palkita kyseisellä arvo tittelillä. Ei tämä kuitenkaas saa minua alakuloiseksi. Otan tämän haasteena. Lupaan yrittää harjoitella tulevana vuonna laadukkaammin, lisempää, useammin ja perusteellisemmin. Tietenkin siis CP-koptereita.
Pikkusen oon kalustoa päivitelly viime aikoina. Laturi salkkua aloittelin tekemään uutta vähän tilavampaa, kun tuo kalusto vaihtu äkkiarvaamatta männä kesänä ja akkukiskot ei mahtunu enää vanhan salkun sisälle laturiin, vaan pursus puoliksi salkusta ulkona. Ei hyvä. Joka kerta sama dilemma tuon salkku aihion kans. Ei löydy mieleistä aihiota sitte millään. Nyt ostin B&W type 6700 salkun ja kompromissi tuostakin näyttää tulevan. Tehdään taas ens talvena uus. Joka vuotinen traditiohan tuo on ollu muutenki. Virtalähteeksi laitoin pari HP:n 1200W:sta ja jännitteet nostin taas vähä korkeemmalle, ettei lähe laturit humpalle. Jätin kasvun varaa virtalähteille, että voi tarvittaessa laittaa pari poweria lisää. Lataus kanavia kaipasin laturisalkkuun lisää en niinkää tehoa. Omenalaturi 308 duon kaveriksi valikoitu 3kpl ISDT Q6 plus laturia jotka on edelleen tilassa preorder. Huomenna ennusteen mukaan pitäis lähtä eteenpäin, tai sitten rupeavat vasta tekemään niitä. Tierä häntä ja saas nährä. Tolla laturisalkulla on tarkotus ladata siis CP-koptereiden akkuja. Alla kuva salkku aihiosta.
Nii joo tuo salkussa komeileva laturi ei ole siis tulossa tuohon laukkuun. Tuon ISDT SC-608 laturin tilasin vain oikeastaan siks, että mulla olisi yksi laturi enemmän kuin Torhtorilla tulevana kesänä ja pystyisin paukuttelemaan henskeleitä kentällä, samalla sormella osoitellen ja yhden käden sormilla laskien Torhtorin lataus kanavia yhteen
Eiku vihtu! Sillähän on kaksi duuoa
Sitten olen katsellut tuota rakkaimman CP-kopterini surullisen näköistä canopyä jo pidemmän aikaa. Syötiin koko joulu nuudelia ja makaroonia, koska ostin viimeisillä emännän säästöillä mini pröötökseen uuden canopyn, semmoisen jouluisen punaisen
Pikkusen nyt jäleenpäin mietityttää olikohan sittenki tuo vanha surullisen näköinen kauniimpi kuin tuo uusi. Voi olla että tuohonkin silmä tottuu, tai sitten ei.