Ompas ollut hilijasta täällä
Vuosi lähenee loppua ja kenttäpäivät omaltaosaltani on varmaankin tältä vuodelta tässä, eli vuosi olis taputeltu.
Tylsyyksissäni tein tältäkin vuodelta pientä tilastoa joka ei nyt suoraan sanottuna kovinkaan valoisalta näytä.
Kokonais lentomäärä on tippunut edellis vuodesta vajaalla sadalla lennolla ja torpit senku vain lisääntynyt
2017 2016
Kopteri Lentoja/Torppeja Lentoja/Torppeja
Yö Mini Prôtos 19/1T
Mini Prôtos 122/10T 215/19T
380 Prôtos 61/9T 139/3T
500 Prôtos 55/7T 77/5T
Max Prôtos 73/2T 39/0T
Gaui X7 62/1T
Goblin G700 RIP 59/1T 17/0T
Goblin Fireball 27/4T
Goblin Black Thunder 47/0T
Vuosi 2017
Lentoja yht: 463
Torppeja yht: 34
Vuosi 2016
Lentoja yht: 549
Torppeja yht: 28
Kyllähän tää kaikesta huolimatta on mukavata vaikka mulla tää nyt näyttää enemmän olevan seinään pään hakkaamista
Mitään en ole oppinut ja roiskahtelutkin vaan lisääntyy näköjään. Voe hyvvee päevee sentään
No jos jotain huonoa niin jotain hyvääkin. Tältä vuodelta jää nimittäin jotain ensvuodellekkin!!
Sab Goblin 700 Black Thunder T-line yber hyber tänttä ränttä.... Se on ainut mitä fleetistä jäi tältä vuotta ehyeksi
Oikeestaan toivoin, että YöMini Prôtos ois jääny ehyeksi. Sitä olis voinu käydä leijutteleen joskus talven pimeinä tunteina.
Teo oli vaan pikkujouluissa asiasta eri mieltä. Se lensi mun YöMinin lapakehän läpi Gaui X3:lla
Lensin mä kuitenki akun loppuun ja Teoki siinä kans pirotti Gauin vähä sivummalle, mutta jostain syystä ei kuitenkaan pirottanu akkua loppuun
Pikkujouluissa mulle sattu pari muutaki höpsiskömpiäistä. Neppailin vissiin turhan matalalla Setärootosta ja tikkuvirheestä dumppasin perän aika agressiivisesti maaha.
Perästä hävis perälavat lavanpitimineen perälle jäi pelkät lavanpitimen laakerit. Neppasin äkkiä vähän korkeutta kevyesti pirottaen ja rotatoin sen maahan. Siitäpä ei
ramatiikkaa tullu sen enempää. Sitte leijuteltiin Samiwhatin kanssa 380 rootoksia ja mulla vinksahti kesken lennon pähkinä korvien välissä ja siitähän seuras aimoroiskahdus jälleen
Noh tää on tämmöstä. Tahoo se aina välillä noissa laskuhommelissa roiskahdella
Muistoksi vielä tännekki tuo meidän yölilluttelu viteo Aholasta
Ainii!!
Tuo hemmetin"Vuoden"Torppari "kierto"palkinto on nyt kolmatta vuotta putkeen mulla hyllyssä!
Voisitta pikkuhiljaa edes yrittää, että saataisiin tuo pysti kiertämään niin kun se on tarkoitettu