Tännään aamulla aattelin, että pyhitän hetken aikaa kopteri harrastukselle ja aattelin tehä semmosen tilanne tsekin.
Mun suunnitelma on kyllä nyt kusassu. Syksyllä aattelin, että lapoja ei tarvii tilata heti, koska mulla on yölavat ja voin lentää talvella niillä. Samilta sain vihiä talvella, että VTX-läpsyttimiä on saatavilla ja tarkotus oliki talaven aikana tehdä lapatillaus valmiiksi kesää varten. Jotenki talavi oli tosi lyhyt tänä vuonna ja lavat oli jääny tillaamatta. Nyt, kun aattelin, että tillaanpa sitten lavat niin eihän niitä oo missään varastossa
Noh tästä on hyvä jatkaa. Sen verran kova tahti päällä, että Logo valamistuu silimisä
Laitan ittelleni tänne ylös missä kohtaa oon menossa niin saa käytettyä ajan tehokkaasti ku näkee mitä on jo tehty ja mitä pitää vielä tehdä.
-
Hommaa kuuskolomensseli. Ok, hommattu-
Akkuja torpattujen tilalle Ok, hommattu-
maksa Samiwhatilta lainatut osa. Ok, maksettu (Sami aiko perua liivijengin karhuamis keikan)- Tutki miksi Logo on purettu osiin.
- Onko sähköissä jotain vikaa, kun on servot ja nopari irrotettu?
- Hommaa kentän jäsenyys
- Tutki koskeeko Tariffin höpötykset CP-kopteristeja. Tee jossain kohtaa ennen julkisilla paikoilla lennätystä, jos koskee.
- Onko akkujen liittimet tosiaan loppu (tyyppi EC5)?