Kirjoittaja Aihe: Goblin ja sen huolto  (Luettu 21546 kertaa)

Poissa Mesihukka

• Yyberfyyrer Torppari
Vs: Goblin ja sen huolto
« Vastaus #25 : 04 Kesäkuu, 2015, 11:00:09 »
Liimoista olikin jo puhetta, mutta kyselen vielä tosta tönäristä. Eli liimasin perän tönärin ohjeen mukaisesti CA:lla (perus loctite) mut sit satuin kattomaan kasausvideon missä Pertsa sano, että CA haurastuu ajanmyötä ja toi kannattas laittaa epoxilla.

Onko täällä kellään ollu CA:n kanssa kestävyysongelmia? Luulis että sen nyt suunnilleen pitäs pelittää kun ohjeessakin kehoitetaan CA:ta käyttämään.
Goblinit: Kraken 580 | Mini Comet | 420 Sport | Kraken 700 | 770 sport
Vbar Control touch

Poissa calicha92

• Pro torppari
« Vastaus #26 : 04 Kesäkuu, 2015, 11:30:33 »
epoxia ehdottomasti. ite en luottanut pikaliimaan. pyöritin vielä kuitulankaa epoxinpäälle varmistukseksi.
Goblin Black Thunder 700 VBar NEO
Goblin Mini Comet Mini VBar
Vbar Control, ICharger 308duo, PhoenixRC,

Poissa Räpeltäjä

• Seniori torppari
  • RC-Kopterit Ry, RC-Nummela Ry
« Vastaus #27 : 04 Kesäkuu, 2015, 13:56:17 »
epoxia ehdottomasti. ite en luottanut pikaliimaan. pyöritin vielä kuitulankaa epoxinpäälle varmistukseksi.

Epoksillakin tässä ilmeisesti väliä, eli ei mitään tunnissa jumittuvaa ruikkua vaan 24h epoksia :)
SAB Goblin 630 Competition (V-Bar Silverline)
SAB Goblin 630 (Spartan VX1e)
Futaba T8FGS

Poissa zxiicci

• TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
  • Lajin helppous viehättää!
« Vastaus #28 : 04 Kesäkuu, 2015, 14:16:01 »
Kyllä te jaksatte hifistellä :D Itse laitan CAlla tai 5min epoksilla, mikä nyt sattuu olemaan läheminpänä kättä. Pysyy lennossa kiinni, mutta torpin tullen irtoaa pois. Säästyy ne hiilari tuet taas seuraava torppia varten :)

Aika railakasta rallia saatte vetää että ne irtoaa ilmassa. Ja jos oikeasti haluaa että ne pysyy kiinni niin poraa reiän läpi ja laittaa siihen pultin..

Poissa Wilikki

• TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2024
  • Espoon Ilmailukenttä, RC-Kopterit Ry #169, SIL
« Vastaus #29 : 04 Kesäkuu, 2015, 14:22:03 »
Kyllä te jaksatte hifistellä :D Itse laitan CAlla tai 5min epoksilla, mikä nyt sattuu olemaan läheminpänä kättä. Pysyy lennossa kiinni, mutta torpin tullen irtoaa pois. Säästyy ne hiilari tuet taas seuraava torppia varten :)

Aika railakasta rallia saatte vetää että ne irtoaa ilmassa. Ja jos oikeasti haluaa että ne pysyy kiinni niin poraa reiän läpi ja laittaa siihen pultin..

Meinaakko, että luirauttaa sinne tänne vähä pikistä ja ravistelee ennen ensi lentoa, että pysyykö nipussa? ;D

- #Telakalla SUPER Minipruutus - Mini PRÔTOS - 500 PRÔTOS - HENSELEIT TDR - LOGO 600SE - #Telakalla SAB Fireball -
Romut:  Skyartec Wasp X3V (RIP), Walkera Genius CP v2 Exät: T-Rex 450 Pro  DFC stretch 3GX, Gaui X7 Formula, SAB Goblin G700, SAB Black Thunder 700, Prôtos Evoluzione 770, Prôtos 380

Poissa zxiicci

• TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
« Vastaus #30 : 04 Kesäkuu, 2015, 14:23:06 »
Meinaakko, että luirauttaa sinne tänne vähä pikistä ja ravistelee ennen ensi lentoa, että pysyykö nipussa? ;D

Aika pitkälti juurikin näin.

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #31 : 05 Kesäkuu, 2015, 16:34:52 »

miks musta tuntuu että mä oon nähny ku sun liimaus pettää ilmassa :D hifistelystä en tiedä mutta ravistustesti (nummela tm) pitää tehä kunnolla jos pikistä käyttää :D

Ite laitan hitaalla epoksilla. Tulee lujempi.
« Viimeksi muokattu: 05 Kesäkuu, 2015, 16:37:21 kirjoittanut Tohtori R »
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa zxiicci

• TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
« Vastaus #32 : 05 Kesäkuu, 2015, 16:37:41 »
miks musta tuntuu että mä oon nähny ku sun liimaus pettää ilmassa :D hifistelystä en tiedä mutta ravistustesti (nummela tm) pitää tehä kunnolla jos pikistä käyttää :D

Nyt en kyllä muista että mulla olisi pettänyt liimaus ilmassa. Muistuta toki ! ;D Ei kaikkia lukuisia torppeja ja niiden syitä voi muistaa.

Yhden peräfinin liimasin kaverille CAlla ;D Ei ollu hyvä idea hänen kannalta, mulla oli kyllä hauskaa!

Vastaavat aiheet

Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
4 Vastauksia
3826 Lukukerrat
Uusin viesti 10 Lokakuu, 2009, 03:56:11
kirjoittanut puisto_kemisti
14 Vastauksia
12893 Lukukerrat
Uusin viesti 14 Helmikuu, 2022, 20:35:50
kirjoittanut Konna
4 Vastauksia
3547 Lukukerrat