Ota meihin yhteyttä
On se komee.Mitäs Jari seuraavaksi.
JaiksOnnistuiskohan Henttaalla tänäehtona kummastelemaan moista.............'vaimikäsenytoli'vai onkohan se silloin jo muuanne sijoitettuna..........'vaimihinsenytJOTAASmeni'
Fleetti kasvamaan päin....Pakettia odotellessa. tunnustan... lauantaina tarttui Hobbypeoplessa asioidessa yks pikku kiinteesiipinen, polttiksella... joo joo, häpeen, mutta en halua olla ahdasmielinen.-jari-
Lainaus käyttäjältä: Arctikdiver - 05 Lokakuu, 2008, 21:01:03Fleetti kasvamaan päin....Pakettia odotellessa. tunnustan... lauantaina tarttui Hobbypeoplessa asioidessa yks pikku kiinteesiipinen, polttiksella... joo joo, häpeen, mutta en halua olla ahdasmielinen.-jari-Olen myös jari...ja tunnustan, mulla on sama ongelma...ihan sellainen pieni vaan....
Laitetaanko tonne joku pikku suzukin kone sisään
Lainaus käyttäjältä: 1m4s0_ - 06 Lokakuu, 2008, 19:26:53Laitetaanko tonne joku pikku suzukin kone sisään Ei riitä viellä
Lainaus käyttäjältä: Hermis - 06 Lokakuu, 2008, 21:08:48Lainaus käyttäjältä: 1m4s0_ - 06 Lokakuu, 2008, 19:26:53Laitetaanko tonne joku pikku suzukin kone sisään Ei riitä viellä Mulla on 1200 lada tuosa pihalla, laitetaanko pakettiin