Laturi on tarkistettu moneen kertaan ja vielä olen tarkkaillut koko latauksen ajan ettei siinä tapahdu mitään ihmeellistä. Kennot on koko ajan jetsulleen ja mittari on muuten Fluke.
Kierrokset on nyt tiputettu kuulemma kohtuulliselle tasolle.
Laskurin tulos:
Ja tuosta vähennetään pikkusen koska kaasukäyrä on 86%
Voltage for this calculation (avg):3,626/cell with a total of 21,756
Nominal voltage: Spoolup RPM 100% throttle no governor (22,2v): 3413
Avg RPM you will see with 100% throttle and no governor: 3210
Max normal bogging applied you will see RPM at: 2843
(this number should be the minimum if your motor & battery is up for the challenge)
Välykset ym. on varmasti kohdallaan.
Liittimet kunnossa ja kylmiä lennon jälkeen.
Akkun lämmön lennon jälkeen tuntee nipin napin poskella ja ehkä kädelläkin.
Akku lentoon suoraan lämpimästä laukusta.
Mä olen yrittänyt tämän kopterin kanssa tehdä kaikki viimeisen päälle tarkasti ettei mitään ongelmia tulisi. Mutta....
kunhan akut vaan kestäis.
Lentopainokin on alle 1.7 kiloa.
Mulla on nykyään loggerikin mutta pitäis osata käyttää sitä