Hii hoo,
Tänään 5 akkua takana ja uusia kokemuksia rikkaampana tänne teille ne jakamaan.
-2 astetta pakkasta, piti vähän etsiä vaatetta päälle ettei tule vilu pellon reunassa.
Astelin autoon ja huristelin katselemaan josko löytyisi joku hyvä pellon kaistale, sattuikin heti kohdalle... ajattelin kyllä että siellä voisi olla kohtuu hyvä paikka (kuva1).
Noh, kopteri pois autosta ja radiot päälle, akku kiinni ja ilmaan. Ensimmäinen akullinen meni sinne tänne leijutellessa ja tuntuman hakemista, toisella akulla jo hieman enemmän eteenpäin lentelyä ja nose in leijuttelu yrityksiä. Kolmannella akulla, nose in leijutusta ja 180 asteen pyöräytyksiä ja tail in leijutusta, tätä toistelin koko akullisen... Sitten tuntui jo sormissa että voisi käydä autossa lämmittelemässä, nooh autoa vähän käyntiin ja lämpä kehiin, sormet sulasivat ja akku vaihtui kopteriin, takaisin ulos ja ilmaan.
Nyt oli jo rohkeutta tullut ja 180 asteen pyörätysten ja nose in -> tail in leijutusten lomassa tuli jo 360 asteen pyöräytyksiä, tosin tail in -> tail in. Kolmatta akullista lennetty n. 4 minuuttia ja ajattelin napata valot päälle kun hieman jo hämärsi. Valot päällä jatkoin kikkailua n. 5 minuuttia ja otin alas. Vielä yksi akku jäljellä, mietin siinä että voisi käydä paikallisella urheilukentällä sen tyhjentämässä... sinne siis (kuva2)
Täällä jatkoin 5 akullisen kikkailemalla eteen lentoa, kääntö nose in leijuntaan pakoillaan, lento takaisin ja käännös tail in leijuntaan... Ja piro kikkailua ja leijuttelua eri muodoissa. Tänään emme siis kunnolla taivaalla lennelleet, tutustuimme kunnolla kopteriin ^^
Tuntuu että perä voisi toimia paremminkin, tosin oli hieman tuulista ja vaikutelma täydellisyydestä tarttunut simusta?
Joka akulla oltiin ilmassa +-9minuuttia, tästä on hyvä lähteä jatkamaan ^^
Pari kuvaa paikoista jossa lennätin, ja rexästä maassa valot päällä
Suuri saavutus sinäänsä kun kopteri on ehjänä