Mitäs myö, mnentwig ajeli komeesti pixyään ja rexäänsä, vaikken itse ehtinyt paljoa seurailla kun osallistuin F3P Sporttiin. Vähän koitin omaa pixyäni ajella, mutta oli nupin säädöt vähä pielessä ja kulmia ei oikein lähtenyt, niin ei sitten sillä jaksanut ajella enempiä.
Olin paikalla varttia vaille kymmenen, aluksi laittelin kamoja kasaan ja laturit valmiiksi, sitten trimmailemaan edellis iltana kasaan saamiani lättyjä, toinen ei tahtonut nousta maasta kun oli liina lyhyet landarit, toisessa taas ei ollut melkein ollenkaan siivekeliikkeitä, niitä sitten siinä fiksailin n. kymmenta vaille yhteen asti, ja vihdoinkin tuntuivat olevan melkein ok lentää, kisaohjelmaa en ollut ehtinyt kertaakaa vetää kokonaan läpi ja 10 minuutin päästä alkaisi ekat kierrokset. Nooh, yleisellä puolella sitten vähän treeniä toisiksi viimeisellä akullisella ja melkein kylmiltään kisoihin sitten. Ihan ok näin ensikertalaiselta ja melkein treenaamatta ne meni, seittemäs olin yhdeksästä kisailijasta, lateksi1:kin taisi olla ajamassa?
Kivaa oli ja ensivuonna uudestaan! Vähän oli joo ruuhkaa vapaan lennätyksen puolella ja pari mid-airia tuli itsellenikin.