Kirjoittaja Aihe: Miten DJI Phantom Pro 3:een saisi helpoimmin laskuvarjon tai vastaavan?  (Luettu 5436 kertaa)

Poissa tuomob

• Aloitteleva torppari
  • *
Ostin hiljattain ensimmäisen kopterini DJI Phantom 3 Pron ja olen pohtinut lentämisen turvallisuutta. Minua ei kiinnosta niinkään, pysyykö kopteri aina ja ikuisesti ehjänä, koska vakuutus korvaa ja kaupasta saa uutta tavaraa. Olen eniten huolissani siitä, että kopterin moottori- tai sähkönsyöttövika voisi joskus turmella muiden ihmisten omaisuutta tai – vielä pahempaa – vahingoittaa ihmisiä.

Käytän kopteria ilmakuvaukseen, joten en välttämättä aio lentää koko ajan vain aution golfkentän yläpuolella. Toisaalta vältän isoja ihmisjoukkoja ja pyrin muutenkin noudattamaan parhaani mukaan Trafin ohjeita.

Mikä olisi paras tapa estää kopterin muuttuminen kiveksi totaalisessa vikatilanteessa? Olen katsellut netistä erilaisia laskuvarjoja, mutta en ole ihan käsittänyt, miten ne oikein toimivat.

Poissa zak69

• Tavallinen torppari
Tästä voi vaikka lukaista toimintaperiaatetta ja muuta :

https://www.kopterit.net/index.php?topic=27727.0

Poissa tuomob

• Aloitteleva torppari
  • *
Kiitos! Kyseinen viesti olikin mennyt minulta ohi.

Poissa tuomob

• Aloitteleva torppari
  • *
Näemmä DJI Phantom -yhteensopivaa varjoa ei vielä ole. Täytyy odotella...

Poissa Hegu

• Opetteleva torppari
  • **
  • www.skycat.pro
    • Kuvagalleria
Näemmä DJI Phantom -yhteensopivaa varjoa ei vielä ole. Täytyy odotella...

Terveisiä varjopajalta,
Vielä ei ole Phantomille varjoa julkaistuna, mutta lähellä ollaan. Phantom on poikkeuksellisen haastava varjon järkevässä integroinnissa, mutta nyt uskon meillä olevan viimein kunnollinen konsepti tuloillaan. Tuossa on aiempia versioita muutamiakin kokeiltu ja ollaankin pidetty rimaa varsin korkealla. Varjon tulee olla riittävän iso ja asennettavuus ilman kopterin purkamista ja siten takuun menetystä.

Mikäli täällä on innokkaita Phantom 3 pilotteja esisarjan asiakasarviointiryhmään niin laittakaa tietoa suoraan minulle. Yteystiedot löytyy skycat.pro sivuilta.

Terveisin
Henri
Skycat.pro

Vastaavat aiheet

Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
9 Vastauksia
6473 Lukukerrat
Uusin viesti 02 Lokakuu, 2011, 00:16:16
kirjoittanut 1m4s0_
6 Vastauksia
13805 Lukukerrat
Uusin viesti 01 Huhtikuu, 2014, 22:06:39