Väärässä , no oletus on se että kyseiset herra osaa rakenta kopterin siten että perä ei jumita.
Oman mielipiteeni perustan vain siihen mitä on nähty ja koettu, sekä kysytty.
Näitä koptereita on rakennettu tässä viimeisen vuoden aikana jo kymmeniä ja meille on tullu monia harrastajia koptereiden kanssa jotka ei toimi .. Ja lähes aina on syy molemmissa , niin mekaniikassa kuin säädöissä ..
mutta hyvin tyypiliseen tapaan Goblinin perä on hyvin tiukka heti pakkauksesta . Ja sitä ei varmasti helpota -20 asteen ensilento .
Perän saa hieromalla tosi herkäksi / mutta monesti tuo hommahan menee paketista ilmaan ja kyl se sit herkistyy ..
Va vielä siis : 500 sportin osalta esim rakennettiin tuo laite v barilla ja mekaaninen toiminta oli todella smooth .. Kaikki oli ok mutta pienillä kierroksilla perä heijaa leijussa
Ärsyttävää mutta ei vaikuttanut lentoon mitenkään ( Maikko tuota komensi ) + muut minua osaavammat ,, mutta kun priimaa haluaa niin , kysyin V barilta asiaa niin sanoivat et : jotta saat v barista sen hyödyn tulisi käyttää v Bar lähetintä , jotta säätö olisi on Line tapahtuvaa .
No ihan siis mielenkiinnosta ja kokemuksesta ( Urukay , 700KSE, 380, 380 KSE , 500 , 500 sport , 630 comp ) missään näissä ei perä heijaa..
Päätin laittaa bavarianin niin tuota pientä heijausta ei ole ...
Tähän siis perustui tuo väitteeni ,, voinhan silti olla ihan metässä
Mutta siis jos perä on tahmee jo pöydällä ,, ni ihan varmasti on tällöin vika mekaaninen