Kiitos hyvästä leiristä omaltakin osalta. Rotaatiot ei tänä vuonna onnistuneet. Ainakaan mulla. Taso oli toki kovaa. Kakka ei juntannu miniänsä 50metrin päähän maan sisään vaan ajoi smoothisti täplään. Toi mun moottorin sekoilu vei asialta huomion mutta olen melko vakuuttunut että konetta lensi joku muu etänä. Jätän tän nyt vaan tähän mutta Tamas Levardi oli bongattu iltalehden toimesta helsinkivantaalla.
Itse jupakkaan.
Veikkaan että vedin tokan vedon bailoutilla. Häpeällistä vaikkakin muistan kuinka tästä huudeltiin Matillekkin viime vai toissavuonna pikkuluokassa. Silloin asia sivuutettiin koska sähkössä kone ei vaan tarjoa vetoa joka jaksaisi konetta kannatella bailoutin aikana. Näin mäkin yleensä rotatoin ja esim speedissa moottori ei sillä moodilla pyöri (kontronik). Tähän kisaan en jaksanut harjotella niinkuin moni muu häpeällisesti näytti tekevän.
Seuraavat uusintavedot meni sitte ihan käteen ku piti leikkiä ilmassa sammutuskytkimen kanssa. 5sek kytkin pohjassa ja kun päästi niin kone parkas takas käyntiin. Sama uudestaan. Sitte sammutuskytkin pohjassa laskuun. Koita siinä nyt sitte rotatoida. Nää nitrot on just tämmösiä!
eli kone ei sammunu mutta ei se kyllä käynnistynytkään. Tästä oli ainakin haikaralla joku hyvä video
Speed voitto tuli sellasella tuloksella joka on niin pieni ettei se tässä edes näy. Luulen että 2 lisäkennoa olis ollu oikea ratkasu. Ehkä sitten joskus jos jaksaa.
Ainoa mikä oli varmaa oli pikku kopterit. Perjantaina onnistuin roottoksella ja sunnuntaina pikkugoblinilla. Joku sentään toimii niinkuin pitää
Laitetaan mukaan vaikka tämmönen kuva koska se näyttää hyvältä. Tositapahtumiin se ei korreloi.
edit. Onnea toki voittajalle. Voitto oli ansaittu ja meni juuri oikealle miehelle. Onnea Goblin häkkinen!