Moottoripukkia on hiottu porattu ja testailtu ja alkaa ketju aika hyvin olla samassa linjassa. Tänään tinasin liittimet nopariin ja moottorin ja kokeilin penkissä koepyörittää. Moottoripukista saattaa ehkä joutua polttoleikkaamaan ja särmäämään siistin viimeistellyn version V2 sillä meni aika säätämiseks tämän nykysen kanssa.
Tuosta innostuneena ja malttamattomana ruuvasin sen kiinni potkulautaan ja kokeilin myös pyöritellä siinä.
Ja pitihän sitä kokeilla kyydissäki seistä ja huterasti yhdellä kädellä pitää tangosta kiinni ja toisessa roikottaa akkua ja servotesteriä ja etusormen ja peukalon välissä säädellä potikkaa. Tuota koeajoa ei kukaan onneks kuvannu.
Oli kiinni eka akku mikä tuosta oikealla liittimellä löyty eli vanha kulahtanu pullea 4S 4400mah pakka ja pintakaasulla köröttelin.
Mikään paikka ei ottanu yhtään minkäänlaisia lämpöjä. Ihan hulluna tuossa ei tehoa tuntunu ainakaan siellä alakierroksilla olevan ja moottori kaipaa pienen pyöräytyksen eteenpäin ja siitä alko mukava vääntö. Ajelin myös pelkästään nurmikolla ja kovalla hiekkapihalla eli asfaltilla ei oo vielä tullu testattua. Enkä kyllä kokeillu antaa kunnolla jenkaa alkuun vaan hyvinki varovasti hitaasti potikka sinne alueelle missä moottori alottaa pyörimisen.
Nyt ei kai auta muu ku jatkaa servotesterin piuha tuonne sarviin asti ja sitoa akkua vähän paremmin kyytiin ja tehdä moottorille ja ketjuille suojat ja toteuttaa lisää koeajoja. Niin ja toki täytyy melkeen kokeilla ajaa jollain pienellä 3S akulla pieni testipätkä ja sen jälkeen kasata noita 4400mah kennoja vähintään 2kpl eli 3S 8800mah setiks. Äskeinen testi vei olevinaan akun melko äkkiä low voltage cut offille, mutta saatto siinä kikkailessa ja nurmikolla ja hietikolla donitsia pyöritellessä kyllä aikakin kulua melko nopeaa..
Vähän jo kattelin että HK:n EU varastolla 3S 5800mah 25C pakat 34e/kpl. Äkkiseltään luulisin että 2kpl tuollasta jos on kyydissä niin antaa jo jonkuverran ajoaikaaki, mutta mutta täytyy tehä koeajoja ennenku tietää millasia akkuja katella.