Kirjoittaja Aihe: Trex 450 Torque Tube  (Luettu 9683 kertaa)

Poissa Kallio

  • Seniori torppari
  • *****
  • :.
Vs: Trex 450 Torque Tube
« Vastaus #25 : 01 Toukokuu, 2009, 17:15:57 »
Ja kysymys kuuluukin sitten, että mitenköhän tuo sopisi HK-450:een? :) Maksaa tosin yli tuplasti sen koko peruskitin hinnan, mutta olishan tuollainen siisti.

Eiköhän sen pitäisi ihan heittämällä sopia.
HDX-450
AMIG 450
------------------------
Spektrum DX7

ile1977

  • Vieras
Vs: Trex 450 Torque Tube
« Vastaus #26 : 09 Toukokuu, 2009, 14:24:40 »
Moi,

itse olen kanssa miettinyt tuota torque tubia. Mulla oli kevlar-hihna, no perä osui laskussa johonkin ja hihna poikki. Nyt taas alkuperäinen hihna ja perän toiminta tuntuu olevan huonompi kuin kevlarilla. Löysin sekä T-rex storesta että Fast Lad:ltä alla olevan paketin

http://www.trex-store.com/torque-tube-drive-assembly-p-893.html

Samaisesta paketista taisi olla aikaisemmin jo kuva.

Poissa masu

  • Wikiadmin
  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Trex 450 Torque Tube
« Vastaus #27 : 09 Toukokuu, 2009, 22:18:40 »
itse olen kanssa miettinyt tuota torque tubia. Mulla oli kevlar-hihna, no perä osui laskussa johonkin ja hihna poikki.
Tässä tilanteessahan huonolla tuurilla TT:llä olisi kardaani poikki, rattaat edestä ja takaa rikki :). Sulla on käyny pahin skenaario tuon hihnan kanssa, mutta se maksaa kuitenkin vain sen 8 euroa tjsp. Nuo TT:n osat varmasti enemmän. Lavat voi katkeilla molemmissa. Usein hihna vaan pomppaa noissa tilanteissa ja antaa anteeksi (liian tiukalle vedetty taitaa katketa helpommin). TT:llä pääsee eroon hihnan säätämisen epämukavuudesta ja varmistaa sen, että kovimmissakin pirotuksissa ja pysähdyksissä hihna ei hypi yli, mutta ehdottomasti se on huonompi vaihtoehto ottamaan hittiä perälapojen osuessa maahan. TT on myös talvella huolettomampi.

ile1977

  • Vieras
Vs: Trex 450 Torque Tube
« Vastaus #28 : 10 Toukokuu, 2009, 12:44:05 »
Se TT:n hajallemeno on käynyt kanssa mielessä. Mulla kuitenkin ollut ongelmia, kun Tailboomia en ole saanut riittävän tiukasti kiinni kopteri runkoon. Se on välillä sitten löystynyt ja hihna hyppinyt. No joo, jokatapauksessa kevlaria tilaan lisää. TT:n kanssa se helppous talvella sekä se "varmempi" (ei löysty/hypi jne...) voimansiirto vetää kyllä vertojaan. Sen TT:n varmaan tilailen toukokuun aikana. Pitää sitten kertoa, mitkä fiilikset on sen kanssa.

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Trex 450 Torque Tube
« Vastaus #29 : 10 Toukokuu, 2009, 16:12:23 »
Se TT:n hajallemeno on käynyt kanssa mielessä. Mulla kuitenkin ollut ongelmia, kun Tailboomia en ole saanut riittävän tiukasti kiinni kopteri runkoon. Se on välillä sitten löystynyt ja hihna hyppinyt. No joo, jokatapauksessa kevlaria tilaan lisää. TT:n kanssa se helppous talvella sekä se "varmempi" (ei löysty/hypi jne...) voimansiirto vetää kyllä vertojaan. Sen TT:n varmaan tilailen toukokuun aikana. Pitää sitten kertoa, mitkä fiilikset on sen kanssa.

Laita putken päähän kerros alumiini teippiä/vastaavaa niin saa kiristettyä kunnolla, ja talvella hiilikuituputki paikoilleen niin ei tartte pelätä löystymistä.

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
36 Vastauksia
13810 Lukukerrat
Uusin viesti 09 Helmikuu, 2009, 12:44:13
kirjoittanut Vispilä
9 Vastauksia
4309 Lukukerrat
Uusin viesti 11 Heinäkuu, 2012, 11:55:29
kirjoittanut Maikko
42 Vastauksia
29667 Lukukerrat
Uusin viesti 25 Kesäkuu, 2013, 16:30:26
kirjoittanut Matti Häkkinen
7 Vastauksia
3986 Lukukerrat
Uusin viesti 30 Heinäkuu, 2013, 12:39:23
kirjoittanut 338federal
0 Vastauksia
1471 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Maaliskuu, 2014, 20:34:26
kirjoittanut Falconi