Taas on se aika vuodesta kun kellään ei ole millekkään viikonlopulle oikein mitään tekemistä. Niinpä RC-Kopterit ry on päättänyt tänäkin vuonna pitää jo perinteeksi muodostuneen pikkujoulunsa. Paikka ja konsepti on viimevuoden tähän asti ehkä onnistuneinta mallia mukaillen Selänpäässä.
Olen varannut Aholan vierastalon käyttöömme otsikon ajanjaksolle. Viimevuonna pikkujoulu koitettiin ohjata enemmän lennätyspainotteiseksi joka osottautui hyväksi ideaksi. Selänpään kentällä on siis tänäkin vuonna hallin ovet auki ja grilli kuumana. Yhdistys tarjoaa grilliin jotain lihavihannesta.
Aholassa on paikkoja hieman rajatusti mutta emmeköhän me sinne taas mahdu niinkuin aina ennenkin. Paikkoja on virallisesti 16 mutta onhan siellä niitä parvia sun muita joita voi neuvotella jos tiukaksi käy. Myös asuntoautolla tms saa tulla pihaan majailemaan.
Ahola on neuvoteltu meille 25e/yö/kopteristi ja tällähän saa allensa sängyn petivaatteineen. Aamupalaakin on ostettavissa molemmille aamuille hintaan 5e/aamu/kopteristi. Tämä on ollut aina erittäin hyvä eli suosittelen.
RC-Kopterit ry sponssaa osallistujille lauantai illaksi jouluruoan mutta aholan hienon puusaunan ja taukoamattoman lennätyksen aiheuttamasta nestehukasta kukin vastaa itse.
Sauna on käytössä koko viikonlopun ajan.
Ilmoittautuminen sujuu niin että varaat aholasta itse nukkumapaikan ja mahdolliset aamiaiset. Sen jälkeen lisäät tähän ketjuun miten aiot osallistua (malli alla). Tällä saadaan seurattua kuinka täynnä ahola on.
Aholan yhteystiedot löydät täältä
http://www.aholanvierastalo.com/2013/yhteystiedotEi muuta kun nimeä listaan ja kekkerit kohilleen!
1. Tohtori R (Ahola pe-su)
2. Rane78 (Ahola pe-su)
3.
4.
5.