Ei liene lentoyhtiöillä rajoituksia noiden laitteiden suhteen kunhan ei lähetintä laita lennon aikana päälle. Akkujen kuljetuksessa sensijaan on omat sääntönsä.
https://www.finnair.com/fi/fi/information-services/baggage/dangerous-goods . Eli Finskillä yläraja 2g litiumia tai 100 wattituntia/akku ja irtoakut käsimatkatavaroihin.
En tiedä paljonko noissa on litiumia/mAh (jossain oli luku 0,3g/Ah/kenno) mutta 100 wattitunnin akku on aika iso. Tuolla:
https://milliamps-watts.appspot.com/ esimerkiksi laskuri mAh:n muuttamiseksi wattitunneiksi.
Kohdemaan lainsäädäntö koptereiden ja radiolähettimien käytön suhteen kannattanee myös selvittää, 600 mW on Suomessakin (ja siis varmaan myös EU:ssa) periaatteessa laiton vaikka käytännössä niitä käytetään eikä valvontaa juuri ole. Lennokkeja koskevat määräykset vaihtelevat ja vaikkapa julkisella paikalla kuvaaminen voi olla laitonta joissain totalitaristisissa kontrollivaltioissa kuten esim. Ruotsissa.
Vaikka FPV ei sinänsä kai varsinaisesti ole lain tarkoittamaa kuvaamista jos kuvaa ei tallenneta niin koetapa selittää se virkaintoiselle/ulkomaalaisvihamieliselle poliisille kun kopussa kumminkin on kamera keulassa.