Kirjoittaja Aihe: T-Rex 450 vs T-rex 500  (Luettu 18746 kertaa)

Poissa Vispilä

  • Moderator
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: T-Rex 450 vs T-rex 500
« Vastaus #75 : 07 Joulukuu, 2008, 22:58:28 »
Muuten, siis missä kohtaa tuo tt alkaa olla tarpeellinen???

Siinä vaiheessa se on >tarpeellinen< kun hihna alkaa haitata lentoa. Vaihdon syynä voi olla myös helpposäätöisyys taikka katu-uskottavuuden hakeminen. Toisinsanoen hihnan ja TT:n eron huomaa vasta sitten kun kaikki lentoliikkeet on täysin hallussa.


-op-
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa sgtpepper

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: T-Rex 450 vs T-rex 500
« Vastaus #76 : 08 Joulukuu, 2008, 16:11:33 »
Eli tarkotat varmaan sillon kun lentää 3d:tä???
Tunsin kerran miehen joka sanoi: ''Maapallo on suuri pallo, jonka sisällä on toinen vielä suurempi pallo.''
''Olipa niin tai näin tai toisinpäin, aina on näetkös jotenkinpäin.''

RC-Kopterit Ry
SIL Protos [Ltg 2100T, AR7000, Align DS510] Minititan E325  [Gy 401] <- Myynnissä!! Spektrum DX7 Phoenix Bantam BC6-10  Nikon D300S http://tvierimaa.kuvat.fi/kuvat/  Honey Bee CP2

z0tis

  • Vieras
Vs: T-Rex 450 vs T-rex 500
« Vastaus #77 : 08 Joulukuu, 2008, 17:18:05 »
Uskon että vispilä tarkotti että sitten ku sulla on kone täysin hallussa niin saatat alkaa huomata näitä pieniä eroja mitä noiden välillä on.

Ja yleensäkkin hyvän ja todella hyvän osan erot oli sitten vempain mikä tahansa nii huomaa vasta kokeneempi käyttäjä :) se on sama ku missä vaa, vaikka golf mailoissa, en usko että alottelija huomaa kauheesti eroa tonnin ja kymppitonnin seteillä :) vaan erot alkaa sitten huomata ku tasotus alkaa olla siellä alta 10