Voi sitä lennättää ennen moottorin päivitystä, eikä vaadi välttämättä muutenkaan mitään laajempia päivityksiä. Se alkuperäinen kone ei vaan kauaa kestä. Sitä mukaan kun osaa hajoaa, voi niitä päivitellä parempiin
Harjoitusjalakset ovat ehdottomat ja kannattaa myös simulaattoria hieman tahkota ennen, kuin koitat kopteria ilmaan nostaa. Itse käytin ihan vain tuota ilmaista FMS- simulaattoria, johon minulla on oma usb- porttiin liitettävä ohjain (samannäköinen, mitä tulee mm. honeybeen mukana).
Ensi kertaa kopterin kanssa kannattaa ottaa rauhallisesti. Voi mennä parikin akullista, ettei kopteri juuri maasta käy irti. Sitten pikkuhiljaa loikkimaan isompia loikkia. Leijutuskin on yllättävän helppoa. Tämä kopteri leijuu pakasta vedettynä todella hyvin ja vakaasti. Tarpeeksi monasti kun kopun pudottaa, niin joutuu jo remontoinnin lisäksi säätöhommiin
Jos vain et karsasta ulkomailta tilaamista, niin mm. RCModsista saa hyvän päivityspaketin, joka sisältää kaiken tarvittavan (moottori, nopeudensäädin ja akku):
http://www.rcmods.co.uk/e-sky-honeybee-king-brushless-upgrade-pack-i603976.htmlLisämainoksena vielä, että tuo putiikki on Englannissa ja hinnat sisältävät ALV:n, joten sitä (eikä tullia) ei tarvitse Suomessa erikseen maksaa. Toimitukset saapuvat yleensä kirjattuina kirjeinä parissa päivässä tilauksesta.
Jos haluaa rahaa enemmän uhrata, niin varmasti löytyy paljon parempia moottoreita ja säätimiäkin. Itse vain pidän luontevana, että halpaan kopuun ostetaan halvempia osiakin. Vaikka kyllä tässä honey beessäkin on potentiaalia paljonkin. Jos kaiken elektroniikan uusisi laatuosiin, niin voisi olla aika järkeväkin veto. Muita mekaniikan osia kopuun saa nopeasti ja halvahkolla myös Suomesta.