Eikös se tuossa mene niin, että sensitivity vaikuttaa gyron "gainiin" ja extent servojen liikerataan. Eli extentin veivaamisella ei ole vaikutusta. Tuo radio mielestäni resetoi keskikohdan virrat saadessaan, joten voisit kokeilla buutata sen radion siten että trimmi on täsmälleen toisessa laidassa kuin mihin sitä tarvii sitten säätää niin voit saada vähän lisää pelivaraa trimmiin.
...klip...toinen motti on paljon väsyneempi...klip... voit koittaa vaihtaa motit keskenään...klip...vaiht aa ala ja ylälapojen paikkaa ...klip... vetää muutaman kierroksen teippiä tiukasti vastarin ympärille...klip
Kiitos vastauksista, mitenkähän ennen pärjättiinkään kun ei ollut tälläisiä nettijuttuja?
Joo, manuskassa lukee tosiaan että extent vaikuttaa servojen liikeratoihin ja sensitive "inreases and decreases the sensitivity. Edelleenkään kyllä tuolla sensitive säädöllä ei ole haluttua vaikutusta. Trimmin asento "bootissa" ei vaikutusta.
Moottorien keskenäänvaihto kariutui siihen että en keksi millä nuo mosien pienet rattaat saisi liikkumaan, ne kun on eri etäisyydellä mosan rungosta. Lapojen vaihto taas, miten se toimisi kun ylä ja alalavat pyörii eri suuntiin? Lavat ovat uusia, saman merkkisiä, ei kylläkään Walkeran vaan Lama V4:n, pituus on sama. Teippiä vastarin ympärille on kokeilematta vielä.
Vaan koska mä oon tällänen voima korvaa älyn kaveri niin kerkesin sitten puukottamaan tuota vastaria ja vot, sain kun sainkin siihen asteen pari lisää kiertoa joka taisi riittää. Liike pysähtyi, satunnaisesti kopteri jopa pyörii hiljakseen vastapäiväänkin.
Jos kuitenkin alkaa miettimään syytä pyörimiseen niin kaiketi syy löytyy joko moottorit on eriparia tai gyro ei toimi oikein. Gyro kuitenkin muuttaa mosien pyörimisnopeutta kun sitä testaa kädessä konetta pyörittämällä. Mä hankin tän kopterin "raatona", tiedä sitten onko ongelma ollut jo uutenakin vai tullut matkan varrella osien vaihdon yhteydessä mutta homma ratkesi ainakin väliaikaisesti. Kiitos kaikille vastanneille!
btw. harrastus söi sitten käden vai miten se sanotaan, vei samantien mennessään, tarkoitus kun olisi tänään käydä hakemassa T-REX 450, kiitos erään palstalaisen myyntitaidoille vaan