Tämän vuoden eka oma torppaus. Vähän liikaa vauhtia kykyihin nähden, korjaus vähän liian myöhässä, ja kaipa sitä korkeuttakin saisi pitää sen verran enemmän että ehtisi sitten korjaamaan. Lumi oli pehmeää, vaan ei näköjään tarpeeksi. Äkkivilkaisulla näytti että kun ravistaa enimmät lumet pois, ja laittaa canopyn takaisin niin voi huoletta lähteä takaisin taivaalle, vaan olihan sitä vikaa sitten hieman enemmän...
Tuossa on jo levitettynä, kummasti alkoi löytyä odotettua enemmän vaurioita...
Mitähän kaikkea vielä löytyy, tähän mennessä löytynyt..:
-päälavat käytännössä poikki
-nupin keskiö mutkalla
-pääakseli taipunut
-stabbaritanko kierona, sai suoristettua
-lepatusakseli kiero
-pyrstöputki säleinä
-viistotukien kiinnike vaakaevän kanssa löytyi yllättävän kaukaa, muutamaan kertaan sai käydä etsimässä kunnes löytyi
-toinen viistotuki poikki
-peräroottorin akseli mutkalla
-akkuvahti kastui, heräsi eloon oltuaan muutaman tunnin lämpöpatterilla
Positiivista eli säilyi ehjänä..:
-servot, ja muutkin sähköt
-perälavat
-runkolevyt
-landarit
-canopy
Lisäpositiivisena, kaikki osat löytyy eli voi tänään olla takaisin lentokunnossa... Videon lennosta, ennen torppia, kun tulin katsoneeksi niin kyllähän siinä selkeästi turhan matalalla tulee vedettyä, tilaa olisi, ja vähän siirtymällä voisi lentää vaikka entisen rakennuksen montun päällä eli olisi muutama metri alaspäin lisää tilaa vaikka lentäisi silmien tasalla... Niin, ja jatkaen toisella kopulla, se pysyi ehjänä...
Kuvausalustana oleva paksu hiilikuitulevy on sekin lentolaitteesta peräisin, Airbussin laipan aihiosta poisleikattu kevennysreikä. Näitä levynkappaleita, sekä pienempiä joista osa on Hornetin palasia, löytyy kun kaveri on noita osia väsäävän rakennuksen vieressä töissä, ja roskalavalta löytyy toisinaan kaikenlaista hiilikuituosaa. Hyviä lätkiä tunkin yms alla pehmeässä pihassa...