Vuonna 1990 Shuttle, hinta Mallarissa nettona 6100MK, ja Graupner MC22 omilla servoilla, vastarilla ja akulla 6000MK. Gyro puuttui. Futaban hyrrägyro olisi maksanut noin 1200MK.
2009 Artec Hughes 300 RTF omalla lähettimellä.

Heti sen jälkeen Align 450 SEV2, mankkarina Spektrum DX7.
Jos mentorini Sammy ei olisi perehdyttänyt mua tarkasti, ja kaiken säätämisen työkalujen kera kopterin saloihin, niin en olisi ekaa Allua saanut ehjänä ylös, tai alas. Ekat Sammyn kommentit oli "Vähän kun korjataan, niin tulee hyvä." Itse jouduin neuvojen mukaan näpyttelemään radiota, ja ihmettelemään swashplate-levelleriä, että kaikki servot menee niin kuin pitää.
Sammy testasi 500 ja 600 Allun varmuudeksi omalta kasaukselta. Sitte todettiin että Mentoria ensilentoon ei enää välttämättä tarvita. Sitte koko kopterointi lähti käsistä. Parhaimmillaan kopuja eri kokoja oli lentokuntoisena 25kpl. Onnenksi kohtaus meni ohi. No nyt on enää 13 kpl. hyllyillä, ja paljon kaikkia tarviketta, ja osia.
Jos muutama kopu pitää mainita, niin Shuttle on ollut kasaamattomana 12 vuotta tallissa, sisältäen OS37 motin, 401 futten,
ja sopivat servot, sekä lähettimen Spektrumiin. Hirobon Shinook, ja Freya YS120 motilla, ja runsailla sinisillä osilla varusteltu laite. Varion Bell 47G II on arvokkain laitos. Myös Roban UH-60 Seahawk Superscale lojuu hyllyllä.
Uuden hienon auton olisi noillakin tuhlatuilla rahoilla saanut, mutta kaikki tilaaminen, rakentaminen ja torppaaminen olisi jäänyt kokematta.