Kirjoittaja Aihe: CY MusclePipe II 91 headerin tuunausta  (Luettu 5235 kertaa)

Poissa JiriK

  • Seniori torppari
  • *****
CY MusclePipe II 91 headerin tuunausta
« : 27 Elokuu, 2007, 17:27:05 »
  Elikkäs..

Kierteet oli menneet Webralle tarkoitetuista kiinnitysrei'istä.
Helicoileilla tms. olisi saanut ehjättyä, mutta mistäs moisia saisi ihan pari vaan..

Tein siis itte uuden.

-Aihio ja alkuperäinen -


- Käyttövalmiina, mahdollisesti hiotaan vielä lisää ja kiillotetaan -



Väänsin kaikkiin reikiin kierteet, mutta jätin taakse tarpeeksi tilaa mutterille.. Kuitenkin ne kierteet korkkaa ennemmin tai myöhemmin.
Alumiiniseoksen laadusta ei ole mitään hajua.. Saa nähdä kestääkö pakokaasujen kuumuutta.
« Viimeksi muokattu: 27 Elokuu, 2007, 17:30:24 kirjoittanut JiriK »
Fleet: Trex 450+DFC RTF & paketti- ratio

Poissa JiriK

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: CY MusclePipe II 91 headerin tuunausta
« Vastaus #1 : 28 Elokuu, 2007, 15:32:10 »
Redi.


Pitää vielä hankkia pitemmät ruuvit tuohon, mutta muuten olis kasassa.
Fleet: Trex 450+DFC RTF & paketti- ratio

Poissa JiriK

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: CY MusclePipe II 91 headerin tuunausta
« Vastaus #2 : 28 Elokuu, 2007, 16:58:04 »
Kyllä sitä on sisältäkin hiottu.. Tuo avarampi pää tulee putken puolelle
joten ei se virtaus ainakaan suoraan noihin uriin törmää.
Fleet: Trex 450+DFC RTF & paketti- ratio

Poissa MJPilot

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: CY MusclePipe II 91 headerin tuunausta
« Vastaus #3 : 28 Elokuu, 2007, 20:27:49 »
Niin, paitsi paisarista takaisin palaava pulssi, joka parhaassa tapauksessa ylitäyttää sylinterin pakotahdin loppuvaiheessa. Mitä pienempi sylinteri / moottori, sen tarkempaa on muutosten teko. Jokainen pieni muutos tai virhe vaikuttaa kaasun vaihtoon,
ja täten koneen lopulliseen vääntöön / tehoon.
MJP
Trex 600N Turbo mutta ei nitroa! Flybarless, ei mekaanista eikä sähköstä
Trex 500 ESP kait?
Quick Of Japan 15C MJP-frame Flybarless
MJP-Rex 450
Mustang Alu edition projekti Efficiency= Actual performance of a piece of equipment compared to the idea.

Poissa JiriK

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: CY MusclePipe II 91 headerin tuunausta
« Vastaus #4 : 28 Elokuu, 2007, 22:24:09 »
Niin, paitsi paisarista takaisin palaava pulssi, joka parhaassa tapauksessa ylitäyttää sylinterin pakotahdin loppuvaiheessa. Mitä pienempi sylinteri / moottori, sen tarkempaa on muutosten teko. Jokainen pieni muutos tai virhe vaikuttaa kaasun vaihtoon,
ja täten koneen lopulliseen vääntöön / tehoon.
MJP

Kun katselee tuota alkuperäistä headeria, sisäkanavan muoto vaikuttaa ihan kiinnityksen mukaan tehdyltä.
Tai mistäs sen tietää millaisia simulaatioita ja laskuja siellä on Curtis tehny..
Oheisessa kuvassa alkuperäisen headerin kanava vasemmalla ja omatekoinen oikealla.
Fleet: Trex 450+DFC RTF & paketti- ratio

Poissa JiriK

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: CY MusclePipe II 91 headerin tuunausta
« Vastaus #5 : 29 Elokuu, 2007, 11:40:07 »
En oo käyny koittamassa... Mutta lähipäivinä varmaan menen Tuorlaan pöristelemään.
Fleet: Trex 450+DFC RTF & paketti- ratio

Poissa MJPilot

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: CY MusclePipe II 91 headerin tuunausta
« Vastaus #6 : 29 Elokuu, 2007, 18:27:54 »
okei, toi orkkis on ihan hanurista, "vanhaa" kakstahti miestä puistattaa, hukkaavat tehoa tuollatavalla...
On paljon parempi tuo tekemäsi uusi, ja hianompi :)
MJP
Trex 600N Turbo mutta ei nitroa! Flybarless, ei mekaanista eikä sähköstä
Trex 500 ESP kait?
Quick Of Japan 15C MJP-frame Flybarless
MJP-Rex 450
Mustang Alu edition projekti Efficiency= Actual performance of a piece of equipment compared to the idea.

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
20 Vastauksia
13057 Lukukerrat
Uusin viesti 13 Kesäkuu, 2008, 13:28:25
kirjoittanut jarpiili
Walkera 4#3b:n tuunausta?

Aloittaja newbie78 Walkera

10 Vastauksia
6332 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Helmikuu, 2010, 22:34:58
kirjoittanut kimce
4 Vastauksia
3725 Lukukerrat
Uusin viesti 25 Maaliskuu, 2010, 10:31:48
kirjoittanut vee73