Jatkellaan yksinpuhelua..
Harmaita hiuksia taas on lelujen kanssa ollut. Ei vaan voi ymmärtää.
Kolme viikkoa takaperin hajosi Jive, lähti huoltoon ja lähettivät uuden tilalle, siksi VPUS koneen säätö on jäänyt vähälle. No, nyt kun siinä se säädinkin on, eihän se voi toimia niinkun haluais. Tärinää jossai aina.
SWM konettakin vaivasi ongelmat, varsinkin kisoissa. Ennen kisoja toimi täydellisesti, sitten lauantaina kauheat tärinät perässä. Ei sillä voinut lentää, ajelin siis Arin koneella kisat läpi...
No, nyt kun on palauduttu kisoista niin SWM alkaa toimimaan, siinä ei ole enää mitään ongelmaa, kun vaihdoin peräputken alumiiniseksi. VPUSkin toimii leijunnassa tosi hyvin, vielä idlellä värisee. pitää kehitellä jotain..
Turbulencelläkin on tullut ajeltua vähäsen, joku 30 keikkaa. Aluksi toimi suht hyvin, pientä tärinää mitä pitää ollakkin polttiskoneessa. Noh, sitten kun kisat tulee, niin eihän se toimi. Tärisee ja moottorin säädöt aivan hukassa. Kotona sitten löytyi syy, änkkäri pääsi pyörimään siellä pantansa sisällä.. Se on nyt kunnossa, mutta ei ole vielä tullut käytyä kokeilemassa. Toimii se muuten hyvin, aika kiva lentää, vaihtelua ainakin noihin FAI-koneisiin verrattuna. Ja kun Op vähän valaisi miten se pitäisi säätää niin alkoi tuntumaan vielä paremmalta... Kun mosan saa vielä säädettyä sopivaksi niin se on bueno
Lapakulmat on +-14 ja cyklikkiä +-9 kumpaankin suuntaan, radixin lapaset ja haribon stabbarit ilman painoja, 20grammaset siis. Eli kyllä kääntyy...
Kisat tuli siis ajeltua Arin, Jukan ja Op:n koneilla
kiitokset vaan itse kullekkin. Leptonissa ei perä pitänyt kun ajelin set manouverssejä, kun piti vetää niin paljon kun vaan lähtee takaperin pystyliikkeittä.. Freestylessä sitten räimin vaan niin paljon kun toisen koneella uskaltaa, mut joo kyllä jäi pitkästä aikaa hyvä maku Alignista pakko se on myöntää. Eli poro toimi hienosti.